Blush à l'anziane: Emilie Clark hà surprisatu cù u maquillaje nantu à u Gala 2018

Emilia Clark hà decisu à un prucessu valente in u make-up, elettu per questu a catifa russa di l'Istitutu di Costume Ball in New York. U culore di u battellu di l'attrice di 31 anni ùn passava in bigtoni.

In u spiritu di l'eventu

Emilia Clark appieghjani pè Met Gala 2018, preparendu un vistitu chì currisponde à u tema di a festa "Organi Celestial: moda è l'imaginazione Catolica". A variazione di l'attrice in a simbussia di a moda è a riligione era un bustier spiaghja custera cù un colpu profughi è un trenu da Dolce & Gabbana.

Emilia Clark nantu à u Gala 2018

L'attire nuvellu di brocade di u performatore di u rolu di Deeneris Targarianu in u "Game of Thrones" hè stata dicurata cù patroni di u Rreccia ebbe di u oro è di frescoes di cherubbi in una falda. Li pìadi di Clark i sò stanzu cù una croce nantu à u puntu.

U capelli bionda di l'attrice hè statu risuscitatu è stivutu in un pezzu cù fiori è una corona d'oru, chì era cumplementata da ete pesante.

Vulete ripetiri?

Sì Clark ùn hà micca alcune di queste trà i ghjugliali, da u so cumpagnu, per quale u guru di bellezza Gillian Dempsey, rispose, hè statu cunsideratu da parechji per ùn sballenu.

Leghje ancu

U cumpagnu artistu hà fistutu un passu nantu à i pècure rosse, senza scorcia u ruboru, chì deve rinfriscà a faccia d'Emilia. In fattu, u fucili sante u biancu à l'ore, cunduzzatu cù un liparazzu di vinu è cigliu fucili, hà fattu a bellezza bella, aghjuntu una ghjovana attrice vinti anni.

Emilia Clark è Darren Criss