U cantu Luigi Tomlinson hà travagliatu una nova tragedia famigliali

U famusu cantanti britànnicu Louis Tomlinson, di 26 anni, hè oghji di novu in fronte à una famiglia di dramma. Oghje, i media pubblicati infurmazioni chì u so babbu, Troy Austin, hè in una malatia in ongologica. Tutti ùn anu micca triste chì un annu è un annu anu un ghjovanu artistu ùn perde micca a so mamma, chì era mortu di cancellu.

Louis Tomlinson

Troy Austin hà parlatu annantu à a so malatia

Dopu fattu cunnosce da a prublema di u pianu di Tomlinson, una entrevista parechja in stampa, in quale ellu disse e seguenti parole:

"In a mo maladie ùn aghju micca tortu à qualchissia ma mè stessu. Pensu chì u cancellu di u fieru chì aghju truvatu era una consequenza di e mo spirienzi è u modu di vita in modu incorrectu. Probabilmente, assai ùn sanu micca, ma da l'oncazioni ùn hè tantu longa, a mo mamma morse, è dopu chì u mo cane amatu. Per via di l'accentu è di a depressioni chì ùn avete da passà à questu ghjornu, aghju manghjatu moltu di fast food è beie cerveza in 8 latte per ghjornu. Inoltre, mi pare eru un fumadoru àvutu è fumava 25 cigarette à ghjornu. Cusì hà fattu più fàciule per vive, ma ùn puderebbe figurà cumu questu quì tuttu finiscinu ".
Patri Luigi Tomlinson - Troy Austin

Hè nutate chì u Louis di 26 anni chì hà un pezzu assai longu di u tempu ùn ponu micca cumunicatu cù u so babbu. U fattu hè chì i so parenti divuziunzinu assai anni, è Tomlinson cunzidira u so patronu cum'è u so babbu. Malgradu questu, Austin si aspetta chì dopu à a nutizia di a so maladie u figliolu decide di parlà cun ellu. In questa occasion in l'intervista, Troia hà dichjaratu:

"Ora vogliu avè bisognu di sustegnu. Seraghju cuntentu per ogni cumunicazione è simpatia. A maiò parte di tutte e crescita chì Louis o vi cuntattate. Chì seranu una bona nova.
Leghje ancu

Tomlinson era assai preoccupatu di a partenza da a so mamma

Doppu chì u cantante di 26 anni risponde à a malatia di u so babbu is still unknown, ma a perdita di 43 anni, a mamma Joanna da leucemia ha purtatu à u zitellu assai afflittu. Allora Luiggi incù u so padrastu Dan Dikin hà datu un intervista à una publicazione straniera in u quale ellu disse à a so mamma:

"A mo mamma Joanna fermerà sempre in u mo ricordu è core. Era una persona maravillosa è una mamma incantevuli per sette zitelli. Socu sicuru chì solu grazia à a saviezza di a mo mamma, avemu statu capace di esse talentu è riescita. In parte di u so figliolu Freddy, vogliu esceprime u mio piacè chì hà avutu una taliana di grandore. Mamma era una persona authentente è una persona assai simpatica. A spessu spessu, ella mette l'interessi di l'altri citadini assai più altu ch'è u so propiu. Hè collaboratu cù assai urganisazioni benitenti è era sempre cunsultate i manifistazioni chì succeranu in e famìglie di i so pupi ".
Louis Tomlinson cù a so mamma

Dopu quì, uni pochi parolle da a so mòglia dicenu di dì à Deakin:

"U riccuveraghju esse a migliore esposa in u mondu. Ùn era solu un supportu, ma ancu un bonu amicu. Eppuru era sicuru chì ci viremu cù i so many moments felici, ma a vita hà dispunutu diffirenti. Avemu stati ammessi solu 5 anni, ma ancu duranti stu pirìudu hà avvistu chì avemu idealmentu adattatu à l'altri. Avemu avutu assai aventure è felicità, chì risultatu in ricordi assai piacevuli ".