Di Gaasbek Castle


Pudete imagine u core di l'Auropa senza palazzi antichi, castelli è e manselli? Agree, hè quarchi cosa da a categurìa di l'inimaginable. Ci era tanti avvenimenti nantu à quì un pezzu di terra! Certamente, quandu viaghju nantu à u territoriu di u Belgiu , ùn hè micca di moltu à includà in a via di a vostra tourma una struttura majestubile cum'è u Casteddu di Gaasbek. Puderete restà secondu l'impressione dolce di i vechji è di u lussu vedutu.

Un pocu di storia

À 15 km di Bruxelles è à pocu di 50 km di Leuven, ci hè una scelta maravigliosa, chì vi permettenu di trasfurmà à u passatu. Casteddu Gaasbek hè statu custruitu in u distante 1236 da u duca di Brabante. Inesessuali, hà purtatu una certa funzione prutettiva è era fatta à prutezzione di a tarra da l'attaccamentu di u vicinu vicinu - u cuntatu di Hainaut. À a fine di u XIV u seculu, u custruitu hè stata malduta, è in cunnessione cù questu a restaurazione hè stata cuminciata chì durau parechji decennii. Dighjà à u XVII seculu u castellu di Gaasbek hè statu trasfurmatu: a capella è u palcuscenu baroccu foru culminati, u giardinu in l'area circundante hè stufa. In ogni casu, a strapata negra in a storia di u duminiu hè designatu in u 1695. Hè da quì chì e truppe francese anu distruttu quasi distruttu l'edifiziu. È solu à a fini di u XIX seculu di u castellu di Gaasbek resuscitava digià in u territoriu di Bèlgica . U risultatu di sta larga restaurazione pò esse osservata à questu ghjornu, perchè stu munimentu di l'architettura ùn cariu più cambiatu in a so prisenza.

L'esterno di u casteddu di Gaasbek

Ancu à a strada di u bastimentu, viaghjate i so scorpi di una distanza, intesu intuintì di piglià chì u Regnanti rene aquí. A facciata exterior crea l'imprissione di un formidable guirreru chì ghjè guardatu nantu à a pace di i so maestri è hà vistu assai in a so vita. Turretti massivi cù denti persequi nantu à i mure è fossi chjudii fate à u visitore chì a storia di stu locu ùn hè micca cusì faciule è poeta quantu a vulete vedà. À u stessu tempu, a facciata interna cede cù qualcosa simplicità di carattere, traspurta l'eleganza di i seculi successivamente è a nota di romanticismu chì l'ultimu propietariu di a splutazioni, Arconati Visconti, cuncede à a splutazioni. In genere, Gaasbek Castle hè un poligonu irregular. L'elementu più anticu di l'edificu sò una fundazione centu anni è una di e turroni, chì a custruzzioni data di u Rinascimentu.

Interior interior è decorazione sò più in relazione à u XVI sèculu. Trà i numerosi camarii ponu vede un bagnu di marmurina cù tagliolini eleganti, mobuli inculcati, precisione impressiunale, tapissimi di Flanders, da quale hè difficiuli di vede. Inoltre, unu di u famosu Breigel "Babel's Towers" si trovani babbu in u casteddu, mentri u restu sò in altru entre i exhibiti di i musei di Viena è Rotterdam.

Oghje U Casteddu di Gaasbek hè a pruprietà di u Regnu di Belgica . Addivintò cum'è postu a morte di l'ultimu propietariu, chì in u so averebbe distruggeru tutte e so tarri è i terreni per u benefiziu di l'statu. Ci hè un museu in u castellu di Gaasbek. In attuali, ellu stessu hè un grande museu, è tutte e so ricchezza, chì anu subbitu per e dicennii, sò parti di l'exposizione. L'ingrata hè carricu, u so costu hè 4 eurò. In ogni modu, ùn devi micca permessu di passejar sola in u casteddu - avete deveru aspittari quandu un bonu numaru di persone riuniscenu per a scursioni, chì hè attaccatu à u bigliettu. Neighborhoods è un grandi parku sò oghji per tutti i ghjusti da 8:00 a 20:00, mentri l'opara di u museu hè limitata da 10h a 18h00. A strada, l'ingressu à u park hè liberu.

Cume si mette in Gaasbek Castle?

In u paese di Gaasbek, in u quale hè situatu u casteddu, hà bisognu di più à 6 km da a sortida di l'autostrada 15a da l'anellu di Bruxelles. Se viaghja cù trasportu pùblicu , da a Stazione Sud di Bruxelles si parta 142 bus, chì và à Gaasbek è Leerbek. Inoltre, i passageri ponu direttamente à u casteddu.