Abbazia di Cumbr


Unu di i turchi di Bruselas hè l'Abbazia di Cumbr. Ùn hè micca u primu in a lista per vede sta cità, ma parechji sò sempri visitatori cum'è unu di l'antichi tempii goti. Allura, averemu scelta ciò chì u turista aspetta in L'Abbaye de la Cambre.

Architettura di l'Abbazia di Cumbr

À l'altri viaghji storii di Bruxelles , l'Abbazia di Cumbr hè stata fundata in u principiu di u 13 è sirviziu com'è un monasteru finu à a Rivuluzione francese. Ntô XIV seculu, ci stanu salvatichi massimi è incendi, da quale a custruione di u monasteru hè stata gravamente danuvata. Ma dopu, in u 1400, principia a custruzzione di una nova iglesia di petra, chì pudemu vede oghje. I so stessi rigioni, una facciata punti di punta è un finestu archettu altu riflettinu u chjaru di l'estilu gòticu.

Dighjà in u XVIII seculu avia un gruppu architecturale cù staciunati monumentali, un portali, un pianu cerimoniale è un luxurii ghjorni ornamentali. Cunzione classica, gtica è renaissance assai armunia. Se i vechju abbitanti (un monasteru cun un refectoriu è una parrocchiale) sò fatte in tradizzioni di u Gotico medievale, dopu à l'ultime (a camere di l'hegumene, l'edificazioni agriculi, u patiu di fronte è a casa di u curre parrocchiale) sò rinascimentu è, in parti, classicismu.

I travaglisi nantu à a ristaurazione di u monasteru è u ritornu à a so antica forma sò principiatu in u 1921 è cuntinuamu à questu ghjornu.

Abbazia di Cumbr in u nostru tempu

Oghje, a Società Geografica Nazionale di Belgique è l'Scuola Oghje di l'Arti Visualizzate sò situati nantu à u territoriu di l'abbazia. L'ultime hè statu fundatu da u famusu architettu Henri van de Velde in u 1926. A chjesa di u monasteru hè utilizzatu cum'è chjesa parroquista.

I turisti passanu à u territoriu di u monasteru per a porta cù bè pilastri. Pudete visità l'edifiziu Goticu di a chjesa è a piccula chapelle di San Bonifaciu, cammina longu l'escaliera di fronti, cù raffortelli forti è vasi decoratori. Particularità à i visitadori sò i giardini ornamentali francesi di l'Abbazia di Cumbr, scumpravu in cinque terrazze. Allora pudete caminari, rilassate in l'ombra di l'arburi o avè un picnicli in l'aria fresca. A tranquillità è a tranquillità di u territoriu di u monastru anu un effettu benefizièghjanu à a cuscenza di i visitanti. Un viaghju à l'abbazia permette di scappassi di l'affullanza di a grande cità è rilassate a vostra anima.

Induve hè l'Abbey di Cumbr?

Forsi, hè per questa causa chì l'abadia si trova longhi di i rotti turistiche populari. Questu senu hè situatu vicinu à Bruschiccia , a capitale di Belgio , in a cumuna d'Ixelles, trà i stagni di Ixelles è u boscu Cambriana. Pudete viaghjà à questa aria da l'stazione centrale cù l'autobus numero 75, per taxi o à pede (in questu casu u viaghju dura 40-50 minuti).