Museo Reale di l'Africa Centrale


Quandu u vacanze in Belgio hè sempre in l'urganizazione di pianificazione, ma tuttu s'hè dicisu, a fantasia principia à piddà una varietà di imaghjineti pittoresca, chì solu pruvucà è causanu anticipazione tediosa. Di sicuru, cum'è l'altru l'Europa, stu campu hè riccu in parechji monumenti di a storia, è parechji cità cù l'architettura antica parissiru veramente portanu in u distante Medievu. Inoltre, ùn parechji si ricordanu di l'espansione è i movimenti di a culunizzazione versu l'Africa. E per quessa, cù un pocu di surprise, certi turisti si ncontranu u signu annantu à u clàssicu edifiziu "U Museo Reale di l'Africa Centrale", a principale esposizione di quale hè dedicata à u Congo, un paese chì era una volta una culonia di Belgio .

Un pocu di storia

Doppu li Belgii ricunniscì a indipendenza di u Còngu in u 1884 - 1885, u Rè II Leopoldu decide di revelà u puterizà di stu paese africanu à i investituri stranieri. È per questu hè decide di cunnosce più infurmazioni cù quelli in u putere cù e tradizione è a vita di l'abitanti di u Congo. In prima, u museu fù chjamatu "Congo Belga", ma da u 1960 u so nome hà cambiatu à a versione chì avemu cunnisciutu oghje. Invece di fattu chì urigginarii l'esposizione di u Museo Reale di l'Africa Centrale hè stata orientata versu u Statu Libertu di u Còngu, perchè hà sviluppatu è cumincià à capisce ancu e tradizione di naziunalità com a parte separata di l'Africa, è ancu parechji tentattivi di sistematizà u cunniscenza di u cuntinente in u corpu.

Architittura di edificio

U museu stessu hè situatu in u picculu cità di Tevryuren, chì hè di 8 km di a capitale belga è, quasi parlante, flussi sudumente in questu. Hà soru, stu urganizazione - l'attivu principalu di a cità, chì hè orgogliu di tutti i populu di u situ. Inoltre, u Museo Reale di l'Africa Centrale hè bè ricunnisciutu cum'è unu di i musei principali in Bruselas .

In quantu à a custruzzione di u Museo Reale di l'Africa Centrale, hè un pocu cum'è un palazzu. In ghjiru à a vasta zona di u parcu, chì aggradisce assai l'ochju cù un rimore di verdura, parechje fontane è una stagione. In più, vicinu à a custruzzione di u museu hè un monicu di scrittore di u famusu scultore Tom Frantzen. U creatore facia a sculture un pocu ambiguu, investitu in u so significatu assai affari simboliche. U munumentu hè statu stabilitu in 1997 in onore di u 100 anniversariu di l'esposizione.

Esposizione di u Museo Reale di l'Africa Centrale

Hè sorprendentemente, in i grandi e spiuzzi chiesi sottu à u vitellu, solu una piccula parte di a cullizzioni chì u museu pussede hè rapprisintatu. Trà i vestiti numinati ponu truvà ghjenti rapprisentanti di a flora è a fauna di l'Africa, i ritu misteriosi è mistichi di tribù indigene, è dinò l'articuli di casa, strumenti musicali, opere d'arti è un grande quantità di ritratti. Per esempiu, sottu u museu ponu vede a testa di un grossu pezzu tigre, chì hè un trofeo di bonu per ogni pescatore chì si tradisce nantu à u Riu Congo. In u museu pudete vede un espanocianu di un pianu raru Kitoglav, chì a pupulazione oghjincu oghje hè inesegativamente rimorsu è hè a rigalu di l'extinzione.

Divertente hè u fattu chì u rinoceriu di pezzi ùn anu micca corne. No, ùn hè micca una forma di prutesta, cum'è chì pare avanti prima visu. U fattu hè chì u museu soffre per un influx of fanatics chì vedenu in u corru di u rinoceronte un modu di curazione miraculosa di parechje malati. Per quessa, stu artefactante prezzu per a salvezza hè stata sguassata è trasfiruta à u almacenamiento in l'accessori anillari, com'è a tistimula di l'affirmazioni ufficiale di l'amministrazione museale.

Una ricchezza veramente rica hè u Museo Reale di l'Africa Centrale in u sensu etnograficu. Ci hè una grande collezione di strumenti musicali. A strata, vicinu à i sardegna l'attrezzione di i predefinitu, pruvatu à quale pudete sente cumu questu quellu o quellu instrumentu sona. Una gran quantitata d'esibiti sò also statuettes è astratti più maravigghiati, unipochi di quali anu un significatu rituali. Ma, forsi, l'elementu più persequitanti di a cullezzione di u Museo Reale di l'Africa Centrale hè una mostra chjamata Tsansa. Hè un capu naturale seccumente seccu: hà una tumbera, ma mantene tutte e funziunamentu di a faccia.

Per i visitori, i fondi di museu sò dispunibili com una scursioni sipurtata. Per questu, avete bisognu à ghjunghje à u sotano. Questu hè chì u veru tesoru di a cunniscenza abre è! Inoltre, ci hè una mostra, coperto cù i so leggenti, chì guidanu cù cuntenti cù i visitori. Ci hè ancu un spartaghju separatu, chì cunsiste in modu di cunsigli in i tempi quandu Belgium hà perseguite una pulitica di colonizazione.

Cumu ghjunghje?

Per accustà à u Museo Reale di l'Africa Centrale di Bruxelles , avete bisognu à imbarcà à l'estazione di metro Montgomery, è dopu à Tervuren Terminus falesu in tramu nè 44 o in bus numero 317, 410.