A trama di un pin

Un pinu hè stata utilizata durante parechji seculi in rituali magichi. È questu cuncernanu micca solu a prutezzione da influenza esterna, attrae a furtuna, amori è soldi. Hè megliu cumprà un pinu novu per ch'ellu ùn manca nisuna tracci energica. U valore in i rituali hà a visualizazione è a credenze in un risultu pusitivu.

Conspiracy per un pinu da l'ochju ghjocu

U rituali di influenza negativa ùn depende micca di a fase di a luna in qualunque manera, ciò chì significa chì si pò esse realizatu à ogni mumentu. Ci sò parechji rituali diffirenti, avemu suggerutu cussu un di elli. Pigliate a chjesa di a chjesa, chjama è aghjustate a cera per piglià di gattu. Hanu bisognu à drip un pirtusore da una parte di u pinu è dicenu dinò parolle:

"U pin hè sbuchjutu, perforà l'agulla maleusa, mettela di u persone (u nome di a persona). Vi cunpara cù u focu, fiscale cù ferru.

U pene deve esse affissatu nantu à a parte di a vostra ropa. Cusì, pudete fà un guarda micca solu per sè stessu, ma per parenti di sangue.

Trama effettuate nantu à un safety pin

U ghjovi in ​​a matina dopu à a luna crescente, cumprà trè pinsi, un pocu paganu, ùn viaghjate micca senza cambià. Riturnà a casa, davanti à u limitu, leghjite a preghiera "U nostru Patre" tri voti è cruci a croce e trè volte. À meziornu, pinni u pinsu in l'inzergu di u vestitu, perchè quelli chì sò nantu à a punta hè statu signalatu finishing, è u mezzu, per contru. Duranti questu, ci vole à dì questi paroli:

"In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu." Needle, agulla, pruteggiate tri voti. Defensa, repele u male di me, servitore (a) di Diu (ella) (u vostru nome). Pusendu nantu à mè, a preghiera (ouch) è u battèsimu (oh), u mio Anghjulu Guardian, u mio fiduciariu, a prutezzione di l'invidia di u populu, da a sfurtuna di l'inimitu. Cusì sò. Amen ".

In u futuru vicinu, andemu à a chjesa è metteci una cannila à l'icona di San Nicola. Quand'elle abbandunate u tempiu, aghjunghjemu una ricurdata di i parenti mortu è fà una donazione in a chjesa. Ùn li dì micca à qualcunu di u rituali eseguitu, altri oghje, l'effettu di l'amuleto spusarà. Pusela nantu à a ropa per trè mesi.

Conspiracy per un pinu per a furtuna

U rituali hè migliu u passatu di u domicile, versu mezzo. Chjama a candela è puteva un pinu à pezza per quessa chì a cera di ghjacciu nantu à l'aghju stampatu. A questu tempu, trè volte leianu u plotteru:

"U spellu di i spiriti internate in questu ughjettu.

À u tottu perchè vene u spiritu

Stay in questu subject,

Pivaraghju i spiriti per pruteggià cù a so forza,

Piacciono i spiriti per passà stu obliettu

Aghju in furtuna u luni, marti,

U meziornu, ghjovi, vennari,

U sàbatu è di u sabbatu,

A matina, dopu meziornu è sera. Amen ".

Pruvate di leghje in un sussurgiu, hè impurtante chì nimu hà intesu.

Parle un pinu per soldi

Per disperse di i prublemi di materiali è per attruverà u flussu finanziariu per sè stessu, pudete fà un rituali. Piglia un pinu è leghje cusì parlà:

"O Diu Omnipotente, cuncede me prunperità di soldi, perchè ùn aghju micca u peccatu, perchè i mio butcherie sempre chjete. Chì ogni ghjornu, ci sò più o maiò opportunità per esse rializate, edite chì a mo famìglia è i mo figlioli ùn cose micca bisognu. Amen! "

Activate the pin in pocu ghjorni, un massimu di una settimana.

Un pezzu per un pinu à amà

Ci hè un ritu chì permettenu à a donna per recuperarà a so passione antica in una relazione. Pigliate un novu pinu, pene à a vistita chì portate regularmente. Ùn pigliate micca quessu da trè ghjorni, questu ughjulazione cù energia. Dopu à quessa, leghjite sta cuspirazione:

"Wear, ùn perde micca, slave (nomu di a muggheri) ùn si micca scurdate. Amen ".

Allora aghjunghjenu u pinu à a robba di l'amatu. Hè impurtante chì ùn hè micca truvatu.

A trama di un pinu per un aspettu amori

Stu ritu aiutarà à rinuverà l'amore à a rilazioni, ma se l'omu hè a distanza, serà in buratu, è ùn vinaranu micca altre femini. U rituali si deve passatu da a notte, solu. Pigliate a carta spessu carta, una candela simplice è trè pins. Chjama a candela è a cera fossa, disibu una figura di a persona chì hà personificà l'amatu. Hè impurtante di mette una goccia in u core. Pigliate un pinu è stà in u capu di l'imaghjini è rissi ddi paroli: "Ricurdate di mia, miss me, miss me!" . Scrivite à listessa figura di u vostru capu. Inserisce u sicondu pinnu in l'area di u coru è dicen: "Amore à mè!" . Scrivite ancu in carta. L'ultimu pin hè inseritu in l'area genitale è dicenu: "Vogliu me!" , Ùn vi scurdate di scrivite. Toccu u so dettu à u turnu per ogni pinna è ripetì tutte e parolle. Fate tutte e trè volte. Allora pigliate i pins è tagliate u papetu. E cinle trà e ventu. Ùn ùn dì micca à nimu di u rituali fattu è crede sempre in un risultatu pusitivu.