Conspiracy di u sanatoriu sibirie per a vendita in u giardinu

Dopu parechji dicennii, a basa di a racioni era u pruduttu d'urighjini vegetali, perchè una povira vendita per a famiglia era un veru disaster. Hè per quessa chì e persone si vultò à i Forzi Auteur per aiutu è osservatu certi reguli à u travagliu è cura di i piante.

Conspiracy di u sanatoriu sibirie per a vendita in u giardinu

Hè ricumandemu à leghje a trama, ogni volta in u situ per fà un travagliu, ma soe cusì chistu:

"Partu à e porte di paradisu, vi maravigliate à u Divinu, aghju davveru à u Signore. Vulite, Signore, dà ancu questu quì in Ti in u Garden of Eden. Allora tuttu fiuriscia è crescenu, crende è pour. Anghjuli sò toccu, e persone si sorprendenu. Amen. Amen. Amen ".

Conspiracy da u bisognu di u vintu

A menudo, a vista imprudente di una altra persona pò in affectà nant'à u cose di u futuru, per esempiu, pesti, i malatie di i vegetali è altri prublemi ponu appare. Hè per quessa hè cunsigliatu per prutezzione di u to giardinu da l'ochju ghjocu. Per fà questu, avete bisognu à andà in u situ di u ghjovi è impegnà un ghjucu à a porta cù i parolle:

"Aghju davanti à Cristu, u Re di Celu.

Signore, salvame, salvà a mo land

Da ogni parolla maliciosa, ogni volta malizera.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Prazioni è cunstrudi per a racolta

In i tempi antichi, a ghjente si messe à a pianta è a pianta sola dopu à serve in a chjesa. Ci hè parechje diverse cunspirazzii chì valenu aduprate in un certu tempu.

Quandu u so postu hè preparatu, sò dettu trè volte:

"Dà, Ddiu, à mè tutti per l'avvene. Aghju cultivatu a terra cù i mo mani per dichiassu cù splendid fruit! Amen. Amen. Amen ".

Durante a piantazione di piantini o sementi, hè cunsigliu per leghje questu inturnianza per a vendita:

"Va, (vegetale), da u mo hem to garden, grow, (vegetable), per a mo prubbite. Pianu pudite lavate, fate u ventu, altitudine è larghezza. Negoziu, parola, silenziu, cuspira viaghjola. Chjave, serratura, lingua. Amen. Amen. Amen ".

Questa custruzzioni pò esse usata à u piantazioni in ogni pianta, cambiatà solu u nome.

Quandu si prisintà ripruta di colti, hè cunsigliu per piglià una cestera per aduprà e piante e sei braccia fresche. A cestera deve esse situata in u centru di u lettu, trasfurmendu. In a matina, pudete prucede à cultivà e piante, dicendu e parolle:

"Fate big, blanchesi è stinati, curllevi i vostri capi, ùn vi mancu voilà".

Sè u tempu d'inserisce e mudiculi di u tomate, in a casella avete bisognu di mette un parechje di ovince prestiti è u mettilu nantu à u giardinu. Durante a piantazione di e piante, vale a pena parlarà di un pezzu per una bona vendita:

"Da una tazzuletta, una pagnotta, crescenu più sana, hè russa, sia bella, sia grande."

Dopu chì tutte l'arburetti sò piantati, valuta à vultà beni è ova, per manghjà in giardinu. Pigliate a caghutula in a casa è lasciate durante tres ghjorni in u locu induv'ellu eranu i boxes cù e piantini. Dopu u tempu hà sceltu, sparghje è u mettiu nantu à u puntu di u giardinu cù e parolle:

"Hà a pusarà e piantini in a terra beni, l'hà coperta cù una manta blanca, bè trattatu, ben nutricatu".