Parcs d'Oman

In l'ultimi anni, Oman hà avutu cura assai i risorsi naturali è a so prutezzione. Per ordine di u Sultan in u paese hà principiatu a custruisce riservazioni è parchi naziunali in quasi ogni cità. Per un locu cusì cómodu , i visitori in u so territoriu sò furnuti cun zoni cù una varietà attraversu, banche è pranicu.

In l'ultimi anni, Oman hà avutu cura assai i risorsi naturali è a so prutezzione. Per ordine di u Sultan in u paese hà principiatu a custruisce riservazioni è parchi naziunali in quasi ogni cità. Per un locu cusì cómodu , i visitori in u so territoriu sò furnuti cun zoni cù una varietà attraversu, banche è pranicu.

Chì sò i parchi di Oman?

A cuntrariu di altri paesi di a Peninsula Arica, l'Oman dispunia una vegetazione rica, cusì u paese hà a più di e zoni di a natura. Eccu sò eretti:

Attentà ancu l'attinzioni di i turisti sò e custieri chì sò cunnisciutu per unspoilt ichthyofauna, per esempiu, Semetri Bay Bay, Cat Island island, Ras Sheikh Massoud fjord è altre zoni di conservazione naturali. Questi posti sò populari cun l'abbitanti di tutte e mondu, ma ùn pudete micca scopare in Oman in ogni locu. Per esempiu, l'animali hè pruibitu in Sidaba è Hor-Muscat.

I megliu parchi di Oman

I riservoni di a cunservazione di u statu sò diventati in parchi salvatichi, formati naturali è artificiale, creati da l'omu. I più populari di quelli sò:

  1. Parco Al Kharus - hè situatu nantu à a Marina è hà una spiaggia larga còmara. Quì crescenu i fiori fragrant è i vegetali esotica, è u territoriu di l'istituzione hè cupartu cun un pratuniu dulce. I visitori puderanu prufittà di i posti spiciale per barbecue è paraplues, salvamentu di u sole.
  2. Parco Al-Kurm - hè situatu in u centru di a capitale, Muscat . Quì vi pudete vede una cascata artificiale cun u lavu è a fontana di luce è musica, un giardinu botanicu cù un pezzi salvatichi uniferiali, piantagioni d'arbusti rosè è stunning palme di palme. A u vaghjimu ghjùnghjenu una varietà di acelli chì sò disposti in u parcu per a notte è publicate trilli gentili. Particularità di l'interessu sò i lumii longu di colti.
  3. U Parcu Naziunale di Al Nasim si trova in Rumeis, hè stata stabilita in 1985. Quì vi trova paisaghji magnifichi è l'aire frescu chì tornanu i visitanti à u senu di a natura, aiutanu à sentà a sedienti per a vita è cuntribuiscenu à u sviluppu di capacità creativa. Un trenu di piccula accumenza in u parcintuali, in quantu i terreni di l'isula per ghjucà è u volevolu.
  4. Parco Raiam - si trova in un locu visu pricicu vicinu à u mari in a cità di Matrah. U so area hè più di 100 mila metri quadrati. m. In u territoriu di l'istituzione sò attraversu edificati, ristoranti è cafes, induve pudete avè un picculu gastru è savuroso. Unu di l' attrazioni di u parcu hè un munumentu di incensu, chì hè una grande fontaine cù tres ghjerchi. L'accettazione hè liberu, per questu sempre hè moltu.
  5. Haldia Park - hè famosa per i so paisaghji esotica è diversa fauna. I visitori puderanu vede herbivore, u piobu di l'animali è di tutte parechje di farfantarì. Quì, in tuttu l'annu, l'acacia hà fugliatu, pruduciutu i sfarenti fragrances è creanu à l'ombra. U park hè situatu in un terrenu chjosu, ma ùn hè micca difficiule da vene.
  6. A riserva di El Juvar hè situata in a parti cintrali di Oman, micca questu vicinu à u Mari Arabicu. Fu fundata in u 1994. A so area hè di 2.75 milioni d'ettari. U complexu naturali hè custituitu di a landare barkhan è a vegetazione di u disertu. Quì vive in a scumparenza in u cuntinente di l'antilope Oryx. Inoltre ci sò i ghjeti, ghjiornu di Nubian, hyena è i ghjetti cheetahs.
  7. Wadi Al-Arbien - hè in Muscat. U paisaghju di u parcu hè assai diversu, i turisti ponu vede e roche, un lavu cù l'acqua turquesa, un desertu, palme di palme, un altupianu di petri è un settidu chjappu. Ci sò posti per a natazioni, picnics è barbecue, è ancu un pezzu di i zitelli.
  8. Parco Al-Balid - hè situatu in l'periferia di a cità di Salalah nantu à a costa pintoresca. Hè cè famuzu per u fattu chì i scavi archeologichi sò realizati nantu stu territoriu, chì sò un patrimoniu mundiale. Quì, circundatu di a natura virgine, pudete vedere i ruvelli di una antica fortizza è un portu, fundatu annantu à 700 anni. In oghji, i vechji custruttori sò stati rifurmati è restaurati. Hè megliu di vena quì à a fine di u ghjornu, quandu u calore ghjittassi.
  9. Al-Buraimi hè un parcaghju di a cità cù una zona di più di 300 metri quadrati. km. U territoriu di u stabilimentu hè cultivatu cù l'arburu, l'arburettu è i fiori, assicurati cù banche, pavellioni, funtani è pittura. Quì pudete amu piace i beddi beddi fiori, respira l'aria fresca, oculta da u calore di u ghjornu è pudite rilassate.
  10. U Parque Lake Ghubra (Ghubra) - hè situatu nantu à a spiaggia. Okkupa u territoriu di a spiaghja , chì hè circundatu di cateni muntosi è arbusti in verde. Pudete ricevi à u 23:00. À a sera, i lanterni si creanu quì, crea una atmosfera romantica.
  11. A riserva di Bandar Khairan hè una laguna larga cun un ecosistema unicu. Ci sò petite petri, mangrati è calziuni sulari, chì sò un veru paradisu per una varietà d'animali. L'aria di u corale è l'acqua calda aghjunghjenu i pezzi tropichi (più di 200 spezie) è varii pani.
  12. Isuli di Diamante (Daymaniyat) Isuli d'Oman - una riserva naziunali, chì si trova in a junction di u Uceanu Indianu è u Mari Arabicu. A zona di a prutezzione di natura ùn hè micca solu un uriginale, ma dinò un mondu è unicu unicu. Quì vive circa 20 spezie di l'anguila moray, è in quantità maiò ci sò i palluni di balena, langostini, calamar, polpo, chivo, tartaruga è numerosi bandati di pezzi tropicali. Ùn sò micca bè di i scarsi di bufalini. Questu hè un postu immubiliu per u scubibu è u snorkeling, l'equipaghjoli hè emessu per tutti i tempi.
  13. Naseem Garden (Naseem) hè un parc naturali chì hè cunsideratu unu di i più belle in Oman. L'aria hè cuparta per caghjàculi verdi è hè furnutu cù una varietà attraversu per i visitori di tutti l'età. Carriages cavalli cavalli in u giardinu. I cafè lucali vende cafè, tè, freddi, shawarma e sandwich.