Ci sò i tiburoni in Tailanda?

A Tailanda hè un locu favuritu di restu per parechji di i nostri cumpagnie, chì ùn sò micca temerati di a prutezione di passà un votu viulente 9 ore. Ma ciò chì veramente fa scusa hè a possibbiltà di scontri cù un predatore perikoluu - un caprettu. Infatti, in tempura recenti, l'incidenza di attaccelli di questi abitudini sottumessi à l'omu, per esempiu, in i resorts di Turchia o in Sharm El Sheikh. Perchè ùn hè micca surprisante chì i turisti potenti sò inquievuli s'ellu ci sò i tiburoni in u Tailanda.

Vulevi u Piscianu in u Tailanda?

Sfortunatamente, in l'acqui chì lavanu l'acqua di Tailanda - l'Andamane è i South China Seas, u Golfu di Tailanda - questi predatori ponu esse truvatu. Un'altra cosa hè chì sò micca frequente visitatori in lochi induve i turisti è i lucali in general sò restanu. Inoltre, sicondu l'indigeni, ùn scurtate micca casi l'attacchi di i tibia in Tailanda. Hè cresce chì l'abitanti marini evitenate nant'à e spiagge di costa, è per quessa ùn anu micca avutu a paura.

In quantu chì i tiburusi si trovani in u Tailanda, primu di tuttu, deve esse signalatu chì tra d'elli sò ancu e spezii periculosi: u caprettu di balena, u caprettu di i baleniani, u grand tiburale di tigre chì hà chjamatu leppardi è un grisu. Prigu, Mazzarone, e martone marinu.

Marrachi in Tailanda: misure precautorie

Malgradu a mancanza di evidenza di attacchi di i tiburoni in Tailanda, i turisti anu da esse in guardia. U cumpurtamentu di u chjucu sicuru hè cusì difficiule per pronostenu. Dopu à quelli chì sò i predaturi sò potenzalmenti periculosi per i ghjente, è à nimu ùn vole esse a prima vittima. Per quessa, quandu viaghjate in Tailanda, seguitate i seguenti cunsiglii:

  1. Pruvemu à nàutru solu à i spiaghjani, prutetti da a so bruttizza.
  2. Se ci hè una ferita chjesa o un scratch, fate micca di natari in u mare apertu. A più màssima cuncentrazione di sangue in acqua di mare pò puteva ancu u chjucu più inocuu.
  3. Preferiscenu e spiaghjani cù l'acqua chjaru chjaru, chì i marmarite si prefettenu per vive in acqua foddi, per esempiu, vicinu à a drenaje di l'imprese industriale, estuari di fiuma.