Kos - attraversu

U maggicu, suppostamente vinutu da e pagine di i mitu anticu grecu, si stabiliscenu comfortably l'isula di Kos in u centru di u Dodecanese, vicinu à l'isula di Rodi . A capitale di l'isula, a cità eponymous di Kos, si trova nantu à a periferia di u nord-est, vicinu à a costa di Turchia. Malgradu a so tinta scala, ancu di i standards grechi, a cità di Kos si pò sculaccià i turistici cù verdura di parchi è i giardini, i platini di màrti di mà sughjetti stretchje per parechji chilometri. Inoltre, l'isula hè ricca in monumenti di l'antichità, chì ùn deve micca affissu indifferenti di a storia. Cosa vi vede à Kos - leghjite u nostru articulu.

Asklepion

U monumentu architetturale principali di l'isula di Kos, chì hè cusì fieru di tutti l'abitanti - Asklepion. Asklepion di Kos hè un tempiu anticu, induve, secondu i legends, i malatie curati di a pelle è altri malini cù l'aiutu di eau midicinali. Hè struitu in u 357 aC è si dedicava, cum'è l'altri ospitori di u tempu, à u diu di a medicina Asclepius. Hè quì chì l'altaci famosi Hippocrates tratamenu, perchè Asklepion nantu à Kos hè chjamatu l'Hippocratic Hospital. Oghje, i turistici pudete vedere trè livelli di terrazzi, cunnessi da stacci monumentali. À u primu livellu, era una scola medica, induve i cunniscenzi medichi fù accumulatu è sistematizatu. U sicondu livatu hè attribuitu à u tèmpiu di Apollu. Era à u sicondu livellu chì u cirtamentu curativi hà fattu. À u terzu nivuru era un templu, induve solu l'eletti anu accessu.

Fontani termichi

À esse in l'isula di Kos, hè semplice semplice mancu ùn visitate i famosi fonte termale. Sò sitti 12 km da a capitale di l'isula, è pudete avè ad elli in busu, chì regula regularmente da a cità è in una bicyclette. A cosa di trasportu chì si usa, u restu di u modu (minuti 25-30) anu da passà à e rocce à pedi. A primavera termale stessu hè una piccula bahja, siparata da u mare da i roturi. A temperatura di l'acqua hè di circa 40 gradi, è, setghendu nantu à e cantone chì u quadru, ponu un piacè rari: da una banda - l'acqua cale da a primavera, è di l'altru - u mare frescu. L'acqua di a fonte hè propietariu prupitati medicinali, ma hè dannusa per più di 30 minuti. Siccome chì e surgenti di Kos sò assai apprezzati cù i turisti, hè megliu visità in a mattina, finu à chì ci hè tanta città. Quì vicinu à i fonti sò una spiaggia più o menu furnite.

Aquapark

Viaghjà cù i genitori di i zitelli, nisuna cera indiferente hè situatu à l'isula di u Parcu acqua di u Lido. Hè situatu 25 km di a capitale è 5 km da l'aeroportu. A so area hè di 75.000 m2, è a durata totali di 11 slides supera 1.200 metri. U park hè cusì riccu in u divertimentu chì tutti iri: i figlioli è i genitori. Tutti pò truvà una occupazione à a so piacimentu, perchè ci hè qualcosa di sceglienu: un jacuzzi, una piscina con onduline artificiale, un fiume crazy, una bola spaziu. L'attraffiu d'acqua in u parcu si cumpleanu tutti e prublemi di segurità europea, è u serviziu hè urganizatu à u livellu più altu.

Fortezza di i Cavaleri-Ioannites

A manu nantu à u terraplante vicinu à u portu di Kos hè a furtizza di i Cavaleri-Ioanniti, u so attratore principalu, a custruzzione di quandu hè stata fatta in u latu di u seculu XV. A parti interna di a furtizza - u casteddu, hè stata errata à u situ di e custruzioni antichi, com prova a numerosa reste di e stile antichi è stati nantu à u so territoriu. A custruzione di a parti esterna di a furtizza hè stata cumpresa di u XVI seculu. Perchè a custruzzione stende durante un seculu, in a dicurazione di a fortizza, pudete vede una mezcla di parechji stili.