A preghiera di Sirin in a Quaresima

In a Caracura leemu a preghiera di Sirin, chì era compostu in u IV seculu da u Monaco Efrem sirianu. Lighendu duranti u serviziu. Hè abitudine ancu di leghje in casa in tuttu u periodu di u viaghju. A prighera conta a prucilità spirituale. A battaglia vene trà u spiritu di "amore è castità", à quale u monacu trattatu cù e parolle "dà à mè", è l'spiritu di "dispoltante è disprezzu" una petizioni à quale l'inferiu porta.

U putere di u mumentu è a preghiera

In a preghiera di Sirin, ùn ne micca i peccati più evidenti sò citati, chì ùn hè micca u più significatu è generalizatu. St Ephraim riunioni i quattru passioni, chì rapprisente un spiritu, chì hà pigliatu tutti l'altri spiriti. Hè in questa prichera hè rispunsevule per l'ociosità, letturanza, l'arruganza è a so fiducia. Stu spiritu è ​​in u mondu è ogni persona hè regula regularmente avvilu.

A preghiera di Sirin sona cusì:

"Signore è maestru di u mo sughjura, u spiritu di l'ociosità, di disprezzu, lyubopraschiya è di furtuna ùn porta micca. U spiritu di castità, umilità, pacienza è amore cuncèddu, u to servitore. Ella, Signore, rè, dà à vede i me peccati è ùn cundite micca u mo fratellu, perchè sì benedetta per sempre è sempre. Amen ".

Leghjite u preghjudiziu in u sirviziu per a Pasqua, è ancu 2 volte à a fine di ogni serviziu di Quaresima, chì principia da u luni à u vennari. A primu lettu, dopu ogni crescita di e trè petizioni, unu anch'ella aghjustassi, è prege à ellu 12 volte: "Ddiu, purga mia, u piccatore", mentre fendu archette. Dopu à quessa, a prichera di Sirin hè ripetuta annantu è un arcu terrenu hè realizatu.

À u principiu di a prichera, ci hè un appellu à Diu, perchè ùn ellu pò guidà una persona à una vita megliu. In e parolle, San Efraim demande aiutu di ridivà di l'ociosità. In a seconda pronuncia, una dumanda hè fatta à Diu per aiutà à ridette di u dispoltante. In l'appressu successu, Efràinu dumande à esse libbiratu di u spiritu di celibatimu, perchè si manifesta in tutte l'sferenzi vita. In a quarta tidisca, u santu dumande à Diu per aiutà à liberà da u spiritu di pietà. A cosa hè chì a verbosità devastates l'ànima umana, chì porta à a scatteratura è per via di l'energia.

L'ispiegazione di a preghiera Sirin in u postu:

Parechji si sapìanu per quessa chì una piccula preghiera in i tempi di u viaghju hè diventata cum'è significativu in adurà. In qualchi lini, Saint Ephraim hà capaci di listà tutti l'elementi bè è negativi di u repentimentu, è ancu di e forze individuelle attuale. U so propiu principiu hè di liberazione di una purga chì ùn ci permettenu micca di truvà u modu bellu in a vita è per avvicinà à Diu. Sottu sta pesta hè negligenza è piacè . Tutte e qualità ùn permettenu micca una persona per sviluppà, è pull "down", chì causa a vuluntà di cambià qualcosa di a vita. Idleness hè cunsideratu a basa di tutti i prublemi, postu chì affettanu negativamente a energia spirituale. U fruttu di l'oziu hè disprezzu, chì hè u periculu principalu à l'anima. Li spirituali illuminante affirmanu chì a persona chì hè cuntrullata da l'dispoltrance ùn hà micca l'uppurtunità di vede qualcosa bè in a vita è tuttu per ellu hà negativu è pessimista. In generale, cresce chì u dejection hè una certa distruzione di l'anima.

Tipiconi o parolle di l'statutu indicanu chì per leghje a preghiera di Efim Sirin in u so silenziu. In questu casu, avete de cullà e so mani è bassu bassu per ogni terza canula. Tali manipulazioni sò assai simili à i servizii chì i monjosi egiziani realizanu in i 4 ° è 5 seculu. In e tradizione di a Chiesa Ortodoxa Russa, hè cumunione di leghje a orazione di Sirin in altamente, è u prete si in a presenza di e persone chì priche. Questu hè chì i parulaghji ùn anu micca sapienti bè. In a lettura di a manu, solu u sacerdòtu sia raghjuntu. In i chjese di Grezia, a preghiera di Sirin hè ancu lettu in alta, è a lettura silente hè praticata solu in monasteri.