Preghjudiziu da i nemichi

A Bibbia dice chì i nemici intrudùcenu in a nostra vita per benefiziu. Sò cum'è i malati, i nemici cresce à noi i sbagli, i nostri peccati, i difetti. Solu siddu vi vede pocu senza preghjudiziu pò capisce chì i vostri nimici anu apparevutu in a vostra vita, perchè ci hè sempre un fattore di u vostru errore.

Nant'à i nemichi avè bisognu di pricà, dumandate à Diu per envià a felicità, a salute, a furtuna - questu hè u megliu modu, per dumandà à Diu per esse liberata da elli. In ogni modu, anu da esse, ci sò preghje di i nemichi chì ci pruteggiranu quandu u casu si adopta cusì assai rimette, è cù l'illuttori solu, cù l'aiutu di a psicanalisi, ùn hè più capaci di trattà.

I modu di prutezzione di i nemichi

U mondu hè periculosu, à ogni passu, pudemu aspittà à u pene è à a morte, perchè a persone custruiscenu ghjunghje altri prupizia. Cumparemu i pruduttori di ghjustizia di scantà i mischie, acquistate una cullizzioni d'armi, cutite è articuli di u bronzu - tuttu questu, solu da u pensamentu di periculu imaginariu, teoriziale sempre è in ogni locu possibbili.

Ma s'è no avemu parlatu di cristiani, Diu hà trasmissu à l'altru "arma". Prima di tuttu, a prutezzione di i nemici hè una croce, chì ùn pò micca esse eliminata in nisuna circustanza. Inoltre, questu hè u signu di a croce. Quandu surtendu a casa, avete cruciatu è leghje a preghiera per a prutezzione di i nemici.

Hè una bona prutezzione hè l'usu di ogni ghjornu di l'acqua sante, è i genitori ogni volta liberendu u zitellu da a casa senza supervision custodendenu a so croce.

L'arma più putente di un cristianu contr'à u male, inimitanti, dimònii, corruzioni , u bisognu hè u 90 salmu. Hè scrittu da u Signore, u vitore chì anu vistu chì Ezekiah anu distruttu l'esercitu assiricu cù l'aiutu di a fede sola in Diu.

Quandu u periculu chjude à a porta ...

Ma se si u momentu quandu sò abbastanza per leghje una preghiera forte da i nemici, è avete vuvivanu, falte, è i risultati di i dimònii sò digià in fàccia. In questu casu, avete bisognu di leghje una prighera forti di i nemici, chì ne neutralizeghja a so azzioni, anche si i sgranesi, iniquità è l'invigliera anu aghjatu u vostru aura.

A forza di sta prichera hè chì nimu hà bisognu di sapè. A piacerebbe intornituila duie volte à u ghjornu, prutegrà e i vostri amanti cù u scudo più forte, è a sola cundizione chì tù lasciate e forze altri davanti à voi hè di esse anonimu.

Questa preghjetiva protettiva di l'nimici appartene à Panfossiy di Athos, è dicenu chì u so putere hè in "accare vulgari".

Preghiera a Archangel Michael

Inoltre, ùn pò micca esse un priculu di difenda da i nemichi cun appellu à l'arcàngel Michele. Ghjè quellu chì si prisenta à e porte di u paradisu cun una spada fierida, trasporta u corpu di a vèrgine fallecida à u celu, ellu cunnosce i motte magica cù u quale u celu è a terra erani creati. Archangel Michael u cummandante, u Grand-Duca, u guirreru è u vittori di Satan ellu stessu.

Di sicuru, ellu cura per a salvezza di i nemichi, perchè ùn hè nunda più spaventatu per i forze scuri chì a spada. Archangel Michael hà sappiutu di guidà un esercitu lealesu à u Signore, era di l'angeli. Hè rimpiazzatu Lucifer in u infernu, in cun l'entourage - l'ànghjuli rinviviani da Diu, chì da quì si hè diventatu da divinni chjamati.

Praying prays over photos

Se vulete chì a preghiera per fà u so travagliu chjaru, si sia in un burli, si i forzi maligni (per dì, è micca l'ingannese) l'omi di fà per noi) prevalunu precedente à a vostra vita, u prucessu di difesa deve esse attivatu. Avete bisognu di una figura o foto di i vostri nemici. Sì ùn sò micca, scrive una lista cù i so nomi, se ùn pudete micca definisce i vostri nemici, ma sapete chì qualchissia hè tricatu intrigue intornu à voi, avete bisognu di usà a frasa: "Ddiu sapi è vedi tutti i mio nimici".

Eppuru chì i vostri difficultà sò l'intrigue di i dimònii, aghju curanu è ponu perdustà a ghjente in altri pirsuni. Hè per quessa chì avemu bisognu di listi o di foto, è per quessa, per i nostri nemici, avemu bisognu di pricà è dumandate à Diu per salvà di i dimònii.

U testu di a preghiera per a prutezzione di i nemichi nimici 1

"Ti ricusciu u Satanassimu u vostru orgogliu è u vostru servitore, è sò unitu à voi, Cristu, in nome di u Patre è di u Figliolu è di u Spiritu Santu. Amen ".

Preghiera a Archangel Michael

A preghiera di Panfossi di Athos

U testu per a preghiera cù una fotografía