Oghjulu di ripintenza

A nostra vita si mette in un calvicariu sordi, da a quale avemu tentatu senza aspittalla, ma ùn capìanu per quessa no falendu quì. Avemu duverebbe impegnati in un certu tipu di cummerciale, fussing, alluntanà, ma unni? Olvidamu u principiu cchiù mpurtanti, chì Diu ti guarisce cusì. È micca per quarchi cosa bona, ciò chì avemu fattu per ellu, ma cum'è questu. Quandu si sapi chì sì stanu amata, è a vita si faci più faciule.

Chì ghjè a prighera penitential?

A prigione penitential hè a parolla da un persone à Diu, cù a realizazione di u bisognu di a so participazione in a vita umana. In questu preghjudiziu, ricunnosce a nostra piccatu, è dumandate u pirdunu per i nostri azzioni è i pinsamenti , è dumandate ancu u Signore per aiutanu à rifurmassi.

Prazioni di pentimentu è u pirdunu ùn anu micca significatu salvamentu automaticu è liberazione da a gravità di i peccati. Sò amparanu solu a vostra repentenza, chì deve esse chjesa di tutta a vita umana.

L'aspettu di a prichera penitenti

U primu ciò chì deve cuntene a preghiera di u repentimentu à u Signore hè un pentimentu umellu in l'atti. A Bibbia rici ca semu tutti i piccatori, è l'avemu avertitu. Per via di i nostri peccati, ci daveremu un punizioni eterna, ma dumandemu à Ddiu un pienu pietà di noi è liberà i nostri piccati.

U sicondu hè a realizazione di ciò chì Diu hà fattu per noi. Danu amè l'umanità è perchè ellu sacrificò à u so figliolu in nome di a nostra salvezza. Mandò à Ghjesù à a terra, chì hà revelatu à noi a verità è hà campatu una vita senza sinterità, è morta nantu à a croce per noi. Hà accettatu u nostru piriodu, è, cum'è prova di a vittoria à u peccatu, hà risuscitatu da i morti.

Grazie à ellu, circate u perdonu di Diu in a preghiera di u repentimentu per a rimissione di i peccati. Tuttu ciò chì deve un Cristianu hè di crede chì Ghjesù hè mortu per noi è hà risuscitatu da i morti.

A megghiu preghiera di u penitenza hè quella chì una persone uttene sinceramente, chì vene da u core, cale da a verità di a fede è a realizazione di a so piccatura. A riponenza pò esse espressa in i vostri parolle, spezii "magic" e rituali ùn sò micca precisamente precisamente dumandà à Diu per u perdonu è ellu intesu.

Ma hè sempre cunsigliata per amparà almenu una orazione penitential. E preghje di a chjesa sò bè, perchè èbbenu scritte sottu i struzzioni di i santi. Sò una vibrazione sonora specie, perchè ùn sò micca solu parolle, lettere, sonu, ma da una persona sana.

A prossima prichera di u penitentiu deve esse leghjità ogni ghjornu:

"A cunfessu per voi u Signore u mo Diu è u Creador, in a Santa Trinità, un glurificatu è adurendu da u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu, tutti i mo peccati, chì si sodey tutti i ghjorni di u mo sughjura, è ogni ora, è ora, è in i ghjorni passati è e nuttati, per attraversu, parolla, pensamentu, confession, pirateria, secreziu, dicendu inveci, discurizzioni, piacè, disubbidenza, disubbidenza, difamazione, cunnanna, negligenza, vanità, polyhumanism, embezzlement, wrongdoing, bad behavior, corrobicu, jealousy, envy, , ricurdannusi, micca è mi sentiti: vista, audioma, oliu, gustu, toccu è altri e mio peccati, chì ci sò cum'è u vostru Diu è u Criaturi di a mio furore, è u mo vicinu, quelli chì sò ingiusti: Sentite di elli, riceve u mio vinu à u mo Diu , È aghju a vulintà di penendu, aghjunghje, O Signore u mo Diu, aiutatimi, cù friddi ti implunu: Mi venenu, pardunaraghju, pardunatevi per a to misericòrdia, è pardunate di tutti quelli chì avemu fattu piccatu davanti à voi cum'è boni è bonificati.

Sacramentu di a Penitenza

In u Cristianèsimu ùn ci hè micca solu a pratica di u repentimentu di u ghjornu, ma ancu un sacramentu spiciale chjamatu Confessione. In u Sacramentu di Confession, u credulente repende da i so peccati davanti à u Signore, annunziantu davanti à u prete. U sacerdò, dotatu da u putere di Diu, pirduna di sti piccati è urdinò nantu à un modu di ghjustu.