Preghjonu per Saint Boniface da borra

Vonifati santu hè u primu santu à quale l'omi chì volenu liberà a borraca, o vicinu à quelli chì anu chjapputu per sta serpente, turnate. Vonifati hà capaci à ripintitu da i so piccati è u pardonu da Diu.

A Storia di San Bonifatiusu

Vonifati era un servitore à un Rumanu noble. Insemi indulged in debuttante è avianu una passioni especialità per a drentu. Tanti anni sò stati passati, e anchi si sò stati turmentati da i peccati perfetti, nimu hà ellu hà trova a forza di abbandunà u modellu di u so passatitu debbutu .

A mistressa di Vonifatia hà amparatu chì e reliie di i santi pirsuni pò aiutà à ridderà di l'addicenzi di u baciu. Ella mandò Vonifatiya dopu ad elli à a cità vicinu.

In modu, Vonifati s'hè rimpientu, hà spentu tuttu u so viaghju in preghje è in lacrime, è dumandani à Diu per mandà un tentativu, un tormentu in quale puderà espritu per a so culpabilita.

Ddiu amezziu Bonifaciu. Unfortunate annantu à a so ghjunta in le reliquias, mortu a morte di martire per a so fede in u Altimu.

Dopu questu, i preghje di San Bonifaziu da a borrachezza sò cunziddi u più efficace, perchè Vonifati divintò protettore è patronu di borrache è fornicati.

Comu pricà à San Bonifatius?

Prima di dumandà a Vonifatiya pè disperse da l'ebbrezza in preghje, dumandate à u prete per u benedite nantu à questa materia. S'è vo site per dumandà à Diu per esse ridere di a borrache di u figliolu, dirigite i parolle di a preghiera di a mamma è dumandate à u sacerdotu ancu pricà à u Diu.

Sì, in preghiera per pumparice da u Santu Woofat, dumandate per voi a vostra salvezza, chì u santu babbu dà a so benedizzione per questa impiegazione difficultà è priche à Diu per a vostra ànima.

Per disperse da l'alcoholismu, avete bisognu di pricà da 40 ghjorni à 40 settimane, postu chì a malatìa chì incinerate l'anima è u corpu di milioni di persone in u mondu in un ghjornu pò micca esse batta.

Saint Boniface aiutà micca solu per curà a borrache, ma ancu per furtificà a fede in Diu, è in a forza di propriu.

Preghjonu per Saint Boniface

Oh, Woniphate santa, misericordente di a misericòrdia di u Signore! Olite quelli chì venenu à voi, obsessed à l'addiccioni à u vinu, è cum'è in a vostra vita terri chì ùn anu mai avutu refusu d'aiutà à quelli chì dumandanu, cusì avà, dispunite quelli sfurtunati (nomi). Una volta, un sàviu babbu, bocca spizzò u vostru vignetu, aghjunteghjenu à Diu, urdinò l'altri gattivi chì restanu à restà in u vinu è chjamà u pagottu. Allora pigliate un novu vinu, l'hà spultu cullà per goffre in tutti i vetbi chì eranu in u viscuvaru, è Diu, esaminatu a preghiera di i misericurdiosi, hà fattu un miraculu glucesiu: u vinu in u viticulu hè multiplicatu, è l'inseme pagavanu i so vessi. O Sacru di Diu! Cum'è a to prichera, u vinu hè multiplicatu per e bisognu di a chjesa è per u beneficu di u miserabbile, perchè, u benedettu, rinditu l'oghje induve hè perchè, salvu di l'addiction à quessa, rinunzià a passione vaghjera di u vinu (nomi), e guarì d'una malatia graviosa, a tentazione demonica, affirmate, dèbuli, dà, l'infernu, a fortaleza è a forza di a buntà per perseverà duramente di sta tentazione, Ritornate à una vita sana è sobria, diretta à u travagliu di u travagliu, invistisce in elli a vuluntà di sulletità è di vivacità spirituale. Ai aiutà, u santu di Diu, Bonifaciu, quandu a sedenza di u vinu durmivanu a so gocce, distrughjenu i so fate fatali, frescheghja a so bocca cù un fraternità divina, illuminà i so ochji, pusonu i pedi in a roccia di a fede è a so speranza, affinchendu a so cari, da Regnu Celestu, si stabileru in pietà, sò stati cuncessiunati dimissioni pacìfichi impittuosu è in a luz eterna di u Regnu nfinitu di Gloria veneratu glurificatu u nostru Signore Ghjesù Cristu cù u Patre cù u Patre è u Spiritu Santu di vita è per sempre è sempre. Amen.