Preghjonu per a furtuna è di soldi

A chjesa esiste per a purificazione di l'ànima, è micca per prufittu è avidità - vi venerà annunzià u mumentu chì vo vulete leghje a preghiera per a furtuna è di soldi . Vi farà benefiziu a vostra ànima, è micca daveru, solu s'è verità hè stata in un quandary. Se u vostru scopu hè di ottene u benzu, benessimu ancu più altu, o per riceve soldi in una manera injustu, hè megliu ùn appiala à a preghje per u soldi è di benessere. Ricurdà chì in avidez è disprezzu sò i peccati mortals, è se cumportanu, avete da turnà à pricà per salvà l'ànima, micca per finanzii.

Preghjonu per migliori "U sognu di a Vergine" Cupola "

"A mamma di Diu hà duratu in l'aria, Ghjesù Cristu hà vultatu à ella, è dumandò:" Oh Mamma mia, dorme o vede? ". A so Vergine Sacra: "O u mo Figliolu benamatu, aghju pacatu à reste à i travagli di a terra, da l'assistenza di ghjornu è u sighjornu avete vistu terribili, terribili.

A vi vede in un sònniu da u vostru discepulu astutatu Ghjudei, suffrì, permettenu chì vi vende à i Ghjudei, i Ghjudei avianu, sò stati tralate in a prigiula, erate torturatu cù friddi, imberatu da i vostri labbre, mandati à Pilatu à tribunale, a tribunal injustae hè stata furmata cù una corona di spine, , i costigliati perforati.

E ci erani duie latri, sò stati posti à a to manu diritta, è una capu era erettu, è unu era curatu, è l'altru era una penitenza, è per paradisu in u primu locu ".

Parolle à u Signore Ghjesù Cristu: "Ùn sognu di Mene, Mathi, in a tumbu chì hè vistu, perchè u sarcò ùn hà mantene è l'infernu ùn mancà, stenderaghju torna, vanu à u celu è voi, a mo Mamma, in u mondu sanu.

È quellu chì hè questu verse saparà chì a bona serà quì, è a morte ùn hè micca cridutu. Mantene da ellu di tuttu u male, è daraghju l'oru è l'argentu è ogni genaru di bè à a casa. Amen ".

Preghjonu per i soldi è successu à Nicolau u Mercatuur

"Oh, All-santu Nicola, chì hè glurale cù u Signore,

Càlunu u nostru intercessore, è in ogni locu in piacè un helper veloce!

Ai aiutà sinful e abstemio in questa vera vita,

pricate à u Signore Diu per cuncèdite a remissione di tutti i mo peccati,

Parechje anu fattu piccatu da a mo ghjovacci in tuttu a mo vita,

attraversu, parolla, pensà è tutte e mo sentite;

è à a fine di a mo ànima aiutò u mischinu,

implora u Diu Diu, tutti i criaturi di u Salvadore,

salvarvi di airlift e eternu tormentu:

dassi sempre glurificà u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu,

è a vostra misericurdia rapprisentanza, ora è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Preghjonu per l'affari è u soldi (per a furtuna)

"U Signore hè u Patre Celestial! Sapete ciò ch'e necessariu di fà per fà chì portanu assai frutti boni in u vostru Regnu è in sta terra. Ti precu, in nome di Ghjesù Cristu, guiden in a direta propriu. Grant me un aprenu rapidu è efficace è avvicina. Give me Your dream, Your desires, Destroy the dream and desires that are not from You. Grant me saviezza, a chiarità è a cumprenda, mentre ch'e andemu in a direzione di a vostra vuluntà. Grant me the necessary knowledge, necessary people. Grantimu per esse in u locu bellu in u mumentu propiu per fà e cose di dirittu à portanu assai boni frutti.

Preghiera attraversu soldi "À a prelazione di San Spiridon"

"Pricate à a misericòrdia di u Diu di l'omu, ùn hà micca ghjudicatu d'insignà à e nostre iniquità, ma ellu farà per noi cum'è a so misericòrdia. Pregu, à i servitori di Diu (noma), da Cristu è Ddiu a nostra vita serene pacífica, a salute di l'anima è u corpu. Entri à noi di tutti i prublemi di l'anima è u corpu, di tutti i prublemi è di l'slandera diabolica. "

"Ricurdamu à u tronu di l'Onniputente, è preca à u Signore, fate perdonu à parechji di i nostri piccati, cuncitene una vita cusì tranquila è tranquilla, u cacciadore di l'abdomen chì ùn hè micca mutusimu è pacìfiu, è a felicità di l'eternità in u futuru cunghjuntanu, ma permettenu a gloria è u rigalu à u Patre è u Figliolu U Spìritu Santu, ora è sempre, è à l'età di l'età. Amen! "