U significatu di l'icona "Joy of All Who Sorrow"

Ci hè parechje sfarenti scatuli di a Vèrgine Maria, quellu chì si pò distingue un di i più ricunnati - l'icona di a Virgen "Joy of All Who Sorrow". Rice a Mamma di Diu nantu à stu icòtu in tuttu crescita cù una manu diritta è cù un cetru risposte. Ci hè parechje varianti di sta stampa: con or without a baby. Above the Theotokos hè u Salvadore, chì hà u vangelu in a so manu left, è l'altru envia un gestu di benedizzione. Circundendu a ella, malati, persone per ghjustizia è scumpare, è ancu l' angeli chì facenu boni scritti nantu à u so nomu. In diverse liste di icone, a ropa di a Vèrgine pò esse sfarenti, per esempiu, ci hè una variante ind'a vende caru è una corona nantu à a testa, è ancu in a ropa ordina è un mantellu bianu.

Cosa aiuta l'aiutu di "Joy of All Who Sorrow"?

Una persona apposteghja à i Pultimi Cumpari in a maiò parte di i casi, quandu ellu ci voli assistenza è assistenza in situazione difficili. L'icona di u Teatoccu era sempre cunsiderata cum'è l'intercessore è l'helper di tutti i pirsuni nantu à a terra.

Cumprendi u significatu di l'icona di "Joy of All Who Sorrow", vale nutà chì quandu hè appena sta stampa hè imparu, è sicondu una legenda cumuni, succideva in a Transfigurazione Church in Mosca. U fattu chì l'icona hè miraculosa hè cunnisciuta dopu à a sughjera di u patriarca fermu, dopu à pricà davanti à sta stampa, hà ripresa cumplessu. A donna malatu hà vultatu à i putenzi superiori, dumandendu aiutu, è dopu intesu a voce di a Vèrgine, chì l'hà dichjaratu chì puderia esse guariti da a miraculosa figura chì hè in a chjesa di a Trasfigurazione. Ci era u 6 di nuvembre, è in memoria di ellu hè statu stabilitu a festa in onore di stu icona .

Dopu questu, a prighera à l'emblema di "Joy of All Who Sorrow" hè leghjésa per esse salute da i prublemi mentali è di diversità di malati fisichi. In i periettivi difficili di a vita, i poviri dumandonu à a Vèrgine per aiutu per trattà parechji difficultà è per migliurà a so vita. Ci sò parechje listi chì sò in tanti temples in Russia, Ucraina è altri paesi. Hè cresce chì i listi sò ancu miraculous.

Per aiutà l'aiutu da i Puteri Centri, hè necessariu di leghje a preghjunzione prima di l'icona quandu hè silenziu in l'anima, per questu hè impurtante per eliminta di tutti l'emozioni negativi è di l'esperimenti. Hè in questu casu chì a mamma di Diu vi puderia sèntelu tutte e parole. Circa à ciò chì preconcevanu prima di l'icona di "Joy of All Who Sorrow" hà sceltu, avà da esse direttamente direttamente in a so preghiera, chì dice:

"A speranza di u suffirenza, u putere di u putere, l'intercessore di l'offesi, a Most Bedeata di a bedezza di Diu, a Santa e Immaculate Virgin! Per voi solu in i penzii, aghju rispostu, cunfidendu in a vostra misericòrdia infinita. A me indignità per i peccati ùn mi teme, ma aghju datu u mo destinatu à a vostra figura brillanti, chì u cecciu hà detti vista, a guadagnà, a perdita spiranza, u cunfortu. Chjama i cundite, liberate da tutta a tribulazione è u dulore, aiutu à l'opere spirituali è terrali, puderanu serve à a gloria di u vostru nome lumi. Ùn abbassanu mi cù fratellu infinitu, ùn lasciate micca senza a vostra gràzia divina, ora è sempre è sempre è sempre. Amen.

Queen of prelending, a Santissima Madre di Diu, u refuge di u santu, cuntenutu tristi, insulazione! Vede u mo sete disgraziatu è u mo duluri, aiutatimi, i debuli. Resolve a me difficiulazione, perchè ùn aghju nisuna prutezzione è aiuta chì Avete, u Cumpratu. Averta a mo preghiera, aiutatimi di purificate i me peccati è mi mostranu u modu cusì. Protegite da u cuntenutu di l'inghjuntanu è di u patruni nicu, sia un assistente perseverante tutti i ghjorni di a mo vita. Fate a vostra santa intercessione è a prichera per u to Figliu è Diu u nostru salvadore me guardi. Amen ".