Chì aiuta à l'icona di Vladimir a mamma di Diu?

L'icona di Vladimir a mamma di Diu hè cunsiderata u principal difensore di a Russia, com'è a tistimula di numerosi riferimenti stòrichi. Questa stampa fa riferimentu à l'icona di Eleus, chì hè "Tente" - i Bogomodenets a tocca a vedella di a Vèrgine, è ella, à u so turnu, facia a so testa versu u Figliolu. In a persone di a Mamma di Diu, tuttu u sensu aghju maternu in u mondu hè cuncentrazione. Un altru dettu significante di stu icone, chì ùn hè micca nantu à l'imaghjini cum'è questu, hè a manifestazione di u pianu. Inoltre, vi vale avertitu chì l'icòttu hè in dui parti è in l'altra parte u tronu è i Simboli di Passioni sò illustritti. Hè cresce chì l'icona cuntene una idea prufonda - u purgamentu di a Vèrgine per u sacrifiziu di Ghjesù. Un gran numaru di listi sò stati fattu da l'imaghjini originale.

Hè vale à dì ciò chì u Salvadore di u Iconu Vladimir da a Mamma di Diu significa. Questa hè a celebrazione più impurtante di sta stampa, postu chì era in questu ghjornu chì u pòpulu Moscu hà pudendu di difende di i truppi di Tamerlane. Hè cresce chì questu succorsu solu cun e pricati vicinu à a miraculosa imagina. Sta celebrazione hè celebrata u 26 di Agostu. Una altra festa di l'icona di a Mamma di Diu di Vladimir, assuciata à a dispunzione di Russia da a Golden Horde of Akhmat, hè abituale di celebrà u 6 di lugliu. Honor l'icona di u 21 di maiu in onore di a salvezza di u populu rumanu da Khan Mahmet Girey.

A storia di l'icona di a Vladimir Mamma di Diu

Sicondu a tradizione esistia, l'imaghjera hè scritta da l'apòstulu Luca in quelli ghjorni chì a Vèrgine era viva. A basa hè stata una tribunale da a tavula, induve hè stata a cena di a Sagesse Famiglia. Prima era l'imaghjera in Ghjerusalemme è in 450 fù riavviata à Costantinopuli, induva si stalla quarchi 650 anni. Un ghjornu u icona di a Mamma di Diu di Vladimir hè statu presentata à Rus'ievu è mandatu à Vyshgorod. Dopu un pocu tempu, Andrei Bogolyubsky l'hà pigliatu da quellu chì hà purtatu l'imaghjina durante i so passi. Stopping in Vladimir, visti u signu di a Vèrgine, è ghjunse hè decisu di edificà un templu in questu locu, induve l'imaghja stete. Hè da quì in questu quì l'icona si deve chjamà Vladimirskaya. Oghje in queste u tempiu hè una lista fatta da Rublev, è l'urigine hè coltu in a chiesa di San Nicola.

Chì aiuta à l'icona di Vladimir a mamma di Diu?

Per parechji seculi sta imagina hè venerata cum'è miraculosa. Un gran numaru di pirsuni in e so pricà torna à l'icona è dumandate di ridivà di varii malatii. A forza più grande di a Vladimir Mother of God si manifesta in u trattamentu di e malatie attache in u sistema cardiovascular. A petizioni davanti à l'icona per protettenu di diverse trageddi, di prublemi è di i nemichi.

A preghiera prima di l'icona di a Mamma di Diu di Vladimir compia di cumprenderà e so experientia emuzionale è vedi u stessu "raghju luminariu in u regnu scuru". Sì purtà sta stampa in a vostra casa, pudete pruvà a guerra, sullivate a malice humana è furtificà a vostra fede.

In a Tale, i miràculi assuciati cù l'icona di a nostra Signora di Vladimir:

  1. A guida di u prìncipi Andri in un viaghju da Vyshgorod à Pereslavl, chì travaglia u fiumu, si spaventu è cumincià à abbundanza in u fiume. Per salvà a scorta, u prince cuminciò à pricà cum'è u icona, chì li permessu di survive.
  2. A moglia di u prìncipi Andriurdia hà avutu nascita difficiuli, ma passò u ghjornu di a festa di l'Assunta di a Vergine. L'icunettu miraculu era lavatu da acqua, è dopu avè da esse tombatu à a principessa. In u risultatu, hà datu nascita à un zitellu sanu.

Questa hè sola una piccula lista di miraculi chì sò assuciati cù l'icona di Vladimir a mamma di Diu. Hà succorsu un gran numaru di pirsuni di ridivà i malati seri è evitenè a morte.