U vinu da l'alberti - i più belli ricetti per l'alkoħolu in casa

U vinu fattu di l'apicot hè un gustu dolce agradable, u gradu di intensità è saturazione di quale dedende sanu sanu à a quantità di zuccaru utilizatu è a ricetta per a cucina. A varietà di a paleta gustativa di a vanda aiutà l'aghjunzione di manzili, autri frutti o frutti, usanu com a basa di cunfruce, compota.

Cumu fà u vinu d'albero a casa?

Preparate u vinu da l'alberi in casa ùn hè micca difficiule, sè vo avete una ricetta uttavulazione è a cunsiglii fundamentali dispunibuli, a implementazione di quale aiutavvi à aiutà a splutazioni perfetta in tutti i parametri.

  1. L'albitichi sò deve selezziunate nantu à a famosa, ideali freshly cut, senza danni è sputichi puderi.
  2. Ùn hè cunsigliu per lavà i frutti, perchè u levitu salvatoghju hè necessariu per a fermentazione naturali nantu à a superficia.
  3. Fate l'albitori da l'osse, siddu vulete, dettu parechji nutizie per u sapori d'amanduli.
  4. I platti usati pè a fermentazioni sò lavati boni, è fremitsu.
  5. A carne d'albergo hè stata fatta o sfruttu in qualchì modu cunvene.
  6. L'acqua hè aghjuntu purificatu, cale, calienta à 30 gradi.
  7. U zucchero hè intrudutatu in un certu tempu o aghjunghjenu in parechje staddi, chì furnianu ogni volta una basa fermentata.
  8. Mezgu duranti a fermentazione primaria devini esse aghjettata da u tempu à u tempu (3-5 vittori à ghjornu) per ùn sicurezza.
  9. U vignettu di l'albitri per l'anzianu è a migliurà i qualità gustativi prima di l'usu hè tenutu in un locu frescu durante almenu 6 mesi.

Vinu di Apricot - Una Ricetta Simple

Ùn si pò dì chì u vinu di u locu di l'albicelacu, una ricetta simplice chì serà scritta davanti, hè prestu prestu. Da u mumentu di l'iniziu di preparazione per a riceve di u pruduttu sustine chì ùn viaghjanu micca micca menu di sei mesi, ma a tecnulugia offruta hè ancu u simplificatu è pocu moltu d'altri.

Ingredients:

Preparazione

  1. Purciuccatu cù u zuccaru è l'acqua, l'alberi si ponenu per a fermentazioni per 5 ghjorni.
  2. Filtre u wort, aghjunghje, pusendu u septum.
  3. Aghjustate una ricetta simplice per u vinu d'albero, fuga u ghjovanu trasfurmà da u fangu, mette in un locu friddu in i buttigli per l'averebbe.

Vinu di jam

Pudete fà vinu di u locu cù i vostri mani, micca solu di frutti freschi. L'embiu restante l'annu pò esse una basa assai bisogna per fà un bevande . A scassizza di levitu vivu in questu casu cumpensà un pocu di pasci pane, chì devenu esse necessariu naturale è micca trattatu cù sustanzi chimichi.

Ingredients:

Preparazione

  1. Cunfittura di cunfittizzioni cù acqua calenta è pezzi, fate da fermentazione per 10 ghjorni.
  2. Filtre u purcidice da a polpa, postu sottu septum per più fermentazione.
  3. Aprire 40 ghjorni da u prucessu di fermentazione, u vinu d'albicelacu hè sfulatu da u fangu, frazzati è mandatu à un locu friddu per l'envidu.

U vinu di u zuccheru d'alberu

Cum'è una zucca d'altre frutti o di frutti, u vinu d'albero a casa pò esse fatta da u zucchero. A fibrillazioni di u fruttu impedisce à l'insegnamentu: unipochi di u succetu ferma cun una carne viscosa. Serà aiutatu à migliurà u risultatu di rimmettà u sprime per un ghjornu è poi torna tornugna u zucchero. U metudu dinò di cuntribuisce à a pruduzione di levitu vivu, chì in a quantità massima di "passà" in l'acqua.

Ingredients:

Preparazione

  1. Da l'apricots unwashed aghja u ziddu.
  2. Pour l 'aghjunghje cù l'acqua per cupre, abbandunate per un ghjornu.
  3. Aghjurnà u zuccaru, questu tempu da u pastiche è a mischjà cù u succu puro.
  4. Scaricamentu di u volumu di a base di u liquid, aghjunghje u zuccaru, abbandunate a massa per a fermentazione per 5-7 ghjorni.
  5. U must must be filtered, left in septum.
  6. U vinu novu da u zuccu di l'alberti si trova in buttigli per l'anzianu in a cantina.

U vinu da compoti d'albicanu

U vinu fattu di l'apicot, a ricetta di quale avete da piglià più di più, hè priparatu da compota. Comu in casu di marmellata per l'attivazione di a fermentazioni, una surgente di u levitu fugliale hè necessariu. A quantità di zuccheru pò esse agituata sicondu a dulzza di u pruduttu uriginale o u risultatu finali desitvatu.

Ingredients:

Preparazione

  1. U cumpote hè stata di parechji ghjorni per inizià u prucessu di fermentazione.
  2. Aggiungi u zuccaru granulatu, pezzi, cunfine finu à chì i cristalli anu dissolvi e posanu a basa di u bèdughju sottu septum.
  3. A fine di u prucessu di fermentazione, u ghjovanu u vinu hè embiu di l'albitri in i buttigli, affissato per maturità in a cantina.

U vinu da l'alberintino senza zuccheru

U vinu d'Apricot pò esse fatta cù i vostri mani e senza l'aghjunzione di zuccheru. In questu casu, avete bisognu à esse preparatu per u fattu chì a zuccarera duverà un gran gradatu d'acidezza, chì cose micca tutti quelli. Se si vulete, se u risultatu ùn si satisfà micca e dumande, u vinu pò esse endulizatu è sopra fermentazione supplementaria.

Ingredients:

Preparazione

  1. L'alberti sò sbulicati da e zicchini, sfruttu è colpi in un locu caldu per 5 ghjorni, da u mumentu di u tempu.
  2. U must must be filtered, squeezed, in una buttiglia sottu septum.
  3. A pratza u vinu sicuru secondu da l'alberti, hè ingressu è mandatu à a cantina.

Viteddu Cherry-albitru

A pruduzione di u vinu da l'alberi in casa sottu a ricetta seguenti diffèghjanu di i precedenti. A polpa d'albergo in questu casu hè cumplementatu da ciciri di ciciri senza pezzi. U gustu è l'aromu inghjustu di u bè resultanti pò micca esse ancu u sommelier experto indiferente.

Ingredients:

Preparazione

  1. Mash o finisce u granu è a polpa cherry, cunglite cù a mità di una parte di zuccheru è acqua calda.
  2. Dopu à 5 ghjorni di fermentazione, u fieru hè filtrata, sottu sottu septum.
  3. Ogni 5 ghjorni, in 500 grammi di zuccaru, 500 g di zucaroli sò mischjunghje in a mustarda.
  4. Dopu à stopping u prucessu di fermentazione, u vinu hè spartu da cherries è albercelli in buttigli, abbandunatu per l'anziane.

I vini di i nuclei d'apricot

U vinu di l'Albitre à a casa, a ricetta di quale hè stata cuncipita dopu, hè preparata incù l'aghjunghje soplelli d'albicocca, chì dà u bè finale un fragnu spiciale è un incomparable amandula. A cosa principalu ùn hè micca di sopra à l'annu cù un additivu fragante, per ùn esaminà a norma permissibile, chì cuntene à l'acidu cipianu.

Ingredients:

Preparazione

  1. Crush la carne d'albitru, mettite cù u zuccaru è acqua càlida, purificata, aghjunghjite alcunelli d'albitanu machacatu da i fossi.
  2. Dopu à 5 ghjorni filtre u listessu, squeeze.
  3. Pone a massa in l'buttiglia sottu u settiu, lasciarà finu à chì a fermentazioni stà.
  4. Scurci u vinu di u fangu, fassi in buttigli, pusonu una cantina per l'envidu.

Vinu d'alberoju senza acqua

U vinu d'apricots freschi pò esse faciatu senza l'acqua. Questa ricetta serà appruvata in a presenza di frutte succulenti, chì deve tradizione in grind, cunglite cù una parte di zuccaru, posa una fermentazione primaria. U gustu di a vanda resultarà sopratuttu saturatu, è l'esse supplitiva aiutà à fà a più armoniosa.

Ingredients:

Preparazione

  1. A manna d'alberoce hè mischju cù u zuccaru (3 kg), sottumessu nantu à a fermentazioni per 5 ghjorni.
  2. U must muste hè filtrata, espressioni cù cura, sottumette à una buttiglia sottu septum.
  3. Dopu a fermentazioni sò cumprendi, a vittura hè in emboli, mandatu à a cantina.

U vinu di manci cù alberghiera

A preparazione di u vinu di l'albitri induve a ricetta seguente prupone l'usu di u zùccheru frescu espritu cù l'albitori, chì sustene l'acqua, chì sia una prima fonti di u liquidu è, à u listessu tempu, darà u bè da un novu gustu. A quantità di zuccheru pò esse agituata sicondu a dulzura iniziale di frutti è zucchero d'alberole.

Ingredients:

Preparazione

  1. Squeeze u ghjumbu di manzili, mesturi cù zuccheru è polpa d'albergo, fate 5 ghjorni.
  2. Filtre u wort, spressa, fate mette in a buttiglia sottu u septum.
  3. Dopu ferendu u fermentatu, u vinu hè spressu in buttigli, mandatu à a cantina.