Carità in a Vita di Mark Zuckerberg

Mark Zuckerberg hè u fundatori è sviluppatore di a so sare suciale maiò mundiale Facebook. Ricunnisciutu i so piani longu in u 2004, u zitellu addivintà u bilcrediago più chjucu in a storia. In u 2010, l'edizione brillanti di u Tempu Ricunnisciutu Ricunniscendu l'omu di l'annu, perchè veramente hà sappiutu cambià a so vita, è ancu a vita di e persone di u mondu per u megliu. Tuttu chistu addivintò pussibuli micca solu grazii à u mentu ingenuusi è diligence di un ghjuvanottu, ma ancu u so travagliu attivu attivu.

I spese di Zuckerberg nantu à a carità

Quandu 26, Marcu firmò l'iniziativa di Bill Gates, chì fù chjamatu "Oath of Trust". Sicondu stu ducumentu, quellu chì hà firmatu hà prumessu di furnisce più di cinquanta per cente di a so furtuna totali à a carità durante a so vita o dopu. U zitellu restsa eternamente u so "Oath of Trust", è da tandu, u gastu di Mark Zuckerberg chì hà fattu a carità hà calculatu à circa mila di dolaru per u sviluppu di medicina è di i campi individuali di a scienza.

A più parte recentemente, u 2 dicembre di u 2015, a figliola di Mark Zuckerberg, è a so mòglia Priscilla Chan, quale elle nomi Max, apparse. Fortunatamente, ùn ci era micca limitatu à u bilionaire. Sottualmente sicuru dopu à u nascita di u zitellu Mark Zuckerberg hà dettu chì dà soldi à carità. Cusì, u 2 di dicembre, un omu pubblicatu nantu à a reta di Facebook un missaghju chì parlava annantu à a nascita di a so figliola , è ancu chì ellu è a so mòglia Priscilla Chan prumettenu di donate u 99% di tutti l'azzioni di l'impresa possedia di elli à a carità.

Leghje ancu

Tuttu chistu è a so moglia dicenu di fà per avè u futuru di a so figliola è di e persone in u mondu era megliu.