Scandalu per l'Oscar in 2016

Ancu prima di a ceremma di premiatu u premiu più apprezzatu in u mondu di u cinema nantu à l'Oscar in u 2016, un grand scandalu erupted. Quandu pareva, parechji rapprisentanti di l'arti di u cinema anu persu dicitu di disillumhje a causa di a selezzione di nomini da i membri di u gruppu di u jury. U fattu hè quellu di i vintidiani pussibuli pussibuli ùn era micca un attore di l'urigine Afro-Americanu. Hè cunnisciutu chì America hè assai sensible sul tema di racismu. U tema di discriminazione nantu à razziali hè statu rispetitu in altre esferi di a cultura. In ogni modu, in l'opinione di parechji attori, a distribuzione d'una statuette d'oro ùn devi nisun casu ùn anu mancu remotamente in relazione à questa materia. Chiddu hà causatu l'esclusioni d'artisti cù a pelle scura da a lista di nominati per l'Oscar 2016, ùn hè micca cunnisciutu. Ùn era micca un solidu candidatu, o una attuzione precu a l'Afaritali americani era veramente presente à u tribunale - nimu hà veramente senti una spiegazione particulare. Tuttavia, a cumpusizioni di l'Academia di Arte Cinematográfica avia statu rivista.

L'scandalu principale di Oscar 2016

U primu di pruvucari un scandalu racialmente in l'Oscars in u 2016 era l'attore è u spike Lee. Doppu avendu dichjaratu boicura à u gruppu sanu per l'absenza di nominanti Afro-Americani. L'attore scurdatu hè statu attivamente supportatu da a donna di star macho Will Smith. Jada Pinkett-Smith hà cridatu per boicottà a ceremimia di prisentà a statuette d'oru.

Leghje ancu

A causa di l'scandalu in i rete sociale, u premiu munumentu hè statu chjamatu 2016 "Oscar Bianco". Inoltre, u prublema di a discriminazione racial hè stata sfondata à u tema di l'assenza di u premiu d'oru da l'astri di l'orientazione sexuale micca tradiziunale. Cum'è a capu di l'urganizazione di l'òrdine, Cheryl Bun Isaacs, hà dichjaratu, i membri di l'Academia sò simplici sentimenti obligatori à adopri cunti di differenzi di candidati per u sessu, razza, orientazione sessuale.