Museo di Cartoon and Animation


U museu di caricatura è caricatura in Basel hè unicu in Svizzera . Hè dedicatu sanu à l'arti di a sàtira. In a so cullezzione sò più di 3000 milla di pittura diverse. I travagli di quasi 700 artisti di u nostru è l'ultimi seculi sò presentati. Questa colección hè dispunibule in un furmatu digitalizatu è bonu urdinatu.

Storia è struttura di u museu

U museu hè stata fundata da Dieter Burckhardt. Decidiu di fà a publicazione pùblicu persunale. U famusu scultore Jurg Spar fù invitatu à creà u museu. In seguitu hà diventatu manager di u museu è hà tenutu stu post affiche à u 1995.

U museu rappresente i duie edificatori: u più anticu, in u stile gòticu, è, dopu, un novu. Pudete truvà à u museu à traversu l'anticu bastimentu, chì accató a bibbiuteca, uffiziu è parti di e spedizione. I ristritti trè camere sò in a nova parte di u museu. L'area tutali ùn hè micca più di 400 metri quadrati, a mità di elle sò occupati per pavellioni di mostra. U visitore fatta ùn hà micca tempu, ma a diversione serà furnita, perchè stu metu hè ricumandemu per visità cù i zitelli .

Cumu visita?

Per vene in una di i musei più divertenti di a cità pò esse in i trams numeri 2, 6 o 15, dopu avè alcuni à u Kunstmuseum di stà.