Pantheon of Goya


Ancu un persone di l'arti hà intesu mai u gran nome di Francisco Goya, chì dicenu di i Spagnoli chì amanu è adpiranu l'artista talentu è i so maestri famosi.

Hè cusì accade chì i prutore in tuttu tempu cercatu per a religione è a bellezza, è i monarchi di l'Spagna sò in questa lista hè quasi u primu locu. È quandu, in u XVIII sèculu, Carlu IV anu compru u palazzu di La Florida in Madrid è hà resuscitatu a chjesa vicinu à quellu, Francisco Goya, chì in questu tempu era statu un pittore di a ghjustizia di deci anni in quellu tempu, avà avà digià imbratu novi pareti. Dopu u maestru era assai assai travagghi famusi, cumpresu. ritratti, murales di palazzi, chiese, restaurazione di i pittura.

Di tutti i freschi, a cupola era più famosa. U so Goya pintava un pezzu di u miraculu di San Antonio de Pàtova, chì risurrezze u mortu entre a ghjente. U fragilimentu di u friscu havi un realisimu maravigliu, tutti i carritteri induve l'autri Corsi Corsi sò cunvince anch'elli cù cura di a folla interessata. A genti fugliale nantu à a barca è vede attentu à ciò chì succede, à i parochiale. U effettu di a prisenza di u second floor hè creatu. L'altare hè aggratu cù "Adorazione di a Santissima Trinità" è altri motivi religiosi cù a participazione di bè ancileddi. A cumpunimentu di i freschi altrimente hè stata sorprendentemente luminosa è saturata, per a rialtà si trova cù mircelli internati.

Per priservà a bella pittura di l'artista in u 1905, a chjesa hè stata datu u statu di un monumentu naziunale, è à u centu anniversariu di a morte di Goya in u 1928 un numaru eranu creati cusì stante. U doppiu hè stata aduprata à raghji religiosi, è a chjesa viglia stà in u museu è u panteistu di u grande artista Goya. Per via, i so restani quì.

Quandu a visita è cumu per arrivà?

U Pantheon di Goya hè apertu per ognunu nantu à una basa di ogni ghjornu, solu i Lunas:

Pudete fà accede à a famosa chjesa cù l'autobus numero 41, 46, 75, è ancu cù a ligna di metri L6 è L10 à l'stazione Principe Pio.

Legends of the Panteon Goya

Ùn ci hè micca cunfurmatu documentale exacte di sta storia, ma sicondu a legenda, per un longu tempu, Francisco Goya hà avutu un affari viulente cù a Marchise casate Caetana Alba. Hè a so musa è micca solu, è una ghjovola era in legnatu "per micca parte, even after the death". A legenda hà dettu chì i amichi dedicati à u so sicretu seguestaru a testa di l'artista è fù ributu cun u pede di u so amatori.