Cibeles


Piazza Cibeles (Madrid) hè unu di i quadri più belli di a capitale spagnola à a interseczione di i Prades è Recoleta boulevards è e strade di Alcalà. Hè numinatu dopu a dea di a fertilità di Cybele. A custruzione di a quadrata hè stata cumpletata in u 18u seculu - prima chì ci era un patrimoniu in u so postu, è per parechji seculi prima chì u boscu. L'aria hè furmatu da e grandi maggetti è majiddi, chì si cose una merechera una storia sipurtata. Hè cresce chì questi alcuni simbulu simbulizanu i quattru pilastri quali u Statu mudernu hè elli: l'esercitu, l'affari, u putere è a cultura.

Oghje, Cibeles ( Madrid ) - un locu di reune per i fanni di l'Madrid "Real"; Prima cuncitava cù i fannii di u squadra "Atletico Madrid", ma dopu trasmettini a so reunione in a fontana di Neptune. Dapoi 1986, hà divinutu una tradizione per aduttisce a statua di Kibela cun una bufanda di club quandu "Real Madrid" vittma a tazza, è i ghjughji in ghjucà dopu l'importante vittori bagnate in a fontana.

Fountain di Cibeles

A scatula principali di a piazza hè una funtana, ripresenteghja a dea Cybele nantu à un carru, in u quali l'aghjunghje i leoni. A fontana hè stata fatta entre 1777 è 1782, è di prima ùn avia micca solu un scopu decoru, ma ancu una pratica - i residenti lucali si usanu da l'acqua da ellu, è ci era ancu un bevedore per i cavalli. Diversi sculturi travagliavanu a fontaine - l'imaghjera di a dea era fatta da Francesco Gutiérrez (chì creò ancu u carru), l'autore di i lioni era Roberto Michel, è i detallsu di a funtana èranu fatta da Miguel Jimenez. A dea è i lioni sò fatti di marmurru blu, tuttu ciò chì hè fatta di petra più faciule.

L'scultura simbulizeghja u gustu di a pruspirità di u paese. In u locu induve a fonta hè issa, hè stata trasportata à a fine di u XIX seculu, è prima chì era di fronte à a fonte di Neptune.

L'office postal

Palacio de Comunicaciones, o l'Office Poste hè un grandi edifiziu, cum'è ricunnisciutu com'è un simbulu di Madrid, cum'è a funtana di Cibeles. In u populu hè chjamatu "cuncepimentu" per l'abbundanza di torres, colonnes, pinaculi, galerie è un attellu assai eleganti. Hè dinò un altru nomu famusu - "a mamma di Diu di i telecomunicazioni"; hè duvuta à u fattu chì u bastimentu è in fattu u so reminiscenti monumentali di a Cattòlica Cattòlica.

A custruzzioni vinia fatta da u 1904 à u 1917 sottu u dirigenti di i architetti Antonio Palacios, Julian Otamendi è l'ingegneria Angela Chueca. L'stile chì custruisce u bastimentu hè chjamatu "neochureregesko".

Dapoi u 2011 hà chjamatu "Palermu di Cibeles"; ellu hè u "simbulu di u putere", perchè in 2011 hè statu trasfirmatu à l'uffiziu di l'alcuni. U so decoru internu hè ancu sorpreneur, rappresentante una stura mutazione di neouregriche è oi tech. In più di l'uffizii, ci sò salotti di l'exposition dedicate à a vita muderna di Madrid è l'urbanisazione in generale, è una spaziu di ricerca cù Wi-Fi gratuiti. I salotti di l'esposizione pò esse visitatu di modu liberu di carica, tutte e ghjurnati, solu elli lundi, da 10-00 à 20-00. Una bella vista di a quadra è a cità si opens da a cunsirvazioni di u palazzu; Pò esse accessu à tutti i ghjorni, ciocchese lundi, da 10-30 à 13-00 è di 16-30 à 19-30, paghendu 2 euros. Dumenici, ci hè ancu un pezzu internu, utilizzatu prima com'è un piazze per i viaghji postale. In altri ghjorni, ricevi diversi manifestazioni.

Palacio Linares

U palazzu Linares hè custruitu nantu à un locu "disfuncional" - davanti ad ellu era una prese, è ancu prima di stash. Hè struitu, o megghiu, hè statu ricustruitu in u 1873 da l'architettu Carlos Koludi. Oghje hè ancu chjamatu "a casa di l'America" ​​- ricevi diversi avvenimenti dedicati à i paesi latinoamericani, à u museu è una galerie d'arte. U bastimentu hè custruitu in u stilu di "Baroccu", u so patronu originale era u bankier Jose de Murga. U bastimentu hè stallatu in u 1992.

Palazzu Bonavista

U palazzu fù struitu in u 1769 è ghjuridine appartinente à a famiglia Alba. Avà hè u Cumandante Supremo di e forze armati di u paese.

Banca di Spagna

L'edificu ecletticu di u bancu, situatu direttamente contru l'Uffiziu Postali, hè struitu in 1884 da i architetti Severiano Sainz de Lastra è Eduardo Adaro, è hè stata inaugurata in u 1891. Dopu à quellu, in u XX sèculu, l'edificu hè stata crescita diversi volte. Hè una cupola di cupola è un patio; A decorazione principali hè di i vitrati macchiati. Sicondu a legenda, da u bancu à a funtana si ponni un túnel, chì ghjè u storico di a riserva d'oru di u paese. Sicondu una legenda, l'acqua venenu attraversu u tunelu da a fontazione, chì, in casu di periculu, deve inghjustisce a magazzina di sta riserva d'oru (fighjemu: da l'ora di a custruzzione di u bastimentu u sistema di alarme ùn anu micca ancu).

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

L'aria di Cibeles hè situatu trà i dui boulevards - Prado è de los Recoletos. L'ingressu à a chiazza è libbira è pudete visità in ogni mumentu, ma da u maghju à u mità d'uttobre u spaziu hè particulari belli, è hè megliu visitarà quì à a sera chì a fontaine accupa.

A chiazza pò esse à pezu da a piazza Mayor o da a Puerta del Sol , o à metro (ligna 2, exit à l'stazzione Bank of Spain).