L 'Escorial


Viaghjà in Madrid , ricordate chì micca tutte e siti storichi è culturali di a Spagna sò in a so capitale, alcuni puderanu esse truvati à una distanza da u centru. Cum'è, per esempiu, u monastru reale di San Lorenzo d'El Escorial.

U monasteru di l'Escorial (Monasteru di El Escorial), era peintu da u monarchu spagnolu originalmente in questa capacità, quandu si cumpiuse a custruzzione ricevutu l'statu di u palazzu è a residenza di u so fundatori - Filippu II. In quantu chì hè necessariu di grandiose a custruzzione, pruvucassi sensu ambiguu à i visitori.

Un mumentu storicu

Cum'è qualsiasi gran imperu, l'Spagna era un statu beligerante. Hè cusì accade chì a prima menzione di l'Escorial in Spagna hè datu à u 10 di austu, 1557, quandu l'esercitu di Filippu II scunfissi i Francesi in a battaglia di San Cantin. Sicondu a legenda, in u cursu di battalji di battaglia, u monasteru di San Lorenzo ùn era distrughjatu inadattu. Religiu Filippu II hà datu un votu per custruisce un monasteru novu, per a realizà l'allianza di u so babbu Charles V - per creà un panteistu di a dinastia di i rè.

Sei anni dopu, in u 1563, a prima petra hè statu posta. U travagliu era guidatu da dui architetti: prima Juan Bautista de Toledo - pupulari di Michelangelo, è dopu a so morte, u casu fù cumpliziu da Juan d'Herrera. Hà propriu ancu idee è travagli di finisce u palazzu-munasteru. Comu a maiò parte di l'edificazioni cristiani, l'Escorial fù custruitu in a forma di un rectangulu in u centru di u quale a chjesa hè stata edificata. À u sudu di ellu - u locu di u monasteru, à u nordu - u palazzu. Inoltre, ogni parte di u cumplessu avia u so propiu patiu internu.

Filippu II vulia chì u novu edificatu per esse assuciatu cù una nova era di guvernu, chì hà influinatu l'scelta di stile è finitura di l'Escorial. I megliu materiali di quella tempi eranu usati in u travagliu, i maestri più eminenti eranu cugghiuti di tutta l'imperu. Filippu II hà adupratu a so creazione a so vita, cullendu cullizzioni ricchi di quadri, libri, manuscritti, tapiceri in a so mura.

Un totale di 21 anni passaru a custruzzione di l'Escorial, chì diventò unu di e prime atraczioni d'Espagne.

L'impurtante più impurtante: u palazzu hè per Diu, a scossa hè per u re

Escorial - un palazzu è un monasteru - hè unu di i più significati in quantu di bellezza è significazione culturale di l'oggetti in Spagna. I dimenisuni di u cumplessu cumpletu sò 208 pi 162 metri è includenu circa 4000 salotti, 300 cellulare, 16 patios, 15 galerie, 13 capeli, 9 torres è corpi. À u nordu è u punenti di u monasteru hà impregnatu una grande quadrata, è da u sudu è u livanti spallevanu i jardini, à u modu, in l'stil francese.

U museu di u Escorial hè stata di dui musei. Accumincia cù e cantine, induve vi vede a storia di a custruzione sana: disegni, schemi, strumenti di quellu tempu, mudelli di edifici. A seconda parte - i telenovità di tutti i scole è parechji seculi, chì ùn sò micca ghjustu in novi palazzi!

A cattidrali di l'Escorial hè un locu sagru specialu per i cattolici cun un allughjatu. A basilica hè rappresentata in a forma di una cruciera greca è di 45 altari. A cupola nantu à ogni altare hè dipinta cù frescoes. I muri sò imbruttati cù pitture di sceni da a vita di a Vèrgine Maria, Cristu è i santi.

A biblioteca di El Escorial hè cunsiderata a più grande in u mondu dopu a biblioteca di u Vaticanu. Chì ghjè interessante, nantu à i vechji di u libru sò i radichi in ligna. Hè ancu cuntene manuscritti antichi, una cullizzioni di manuscritti arabi, travagli di storia è cartografia.

In u mausoleo di u panteistu reale ghjanda a cendra di tutti i re e revinni di l'Spagna, i genitori di l'eredi. E prìncipi e princesi, bastardi, reini, chì i zitelli ùn anu diventatu reguli, sò enterrati nantu à u latu contrariu. L'ultimi dui tombi sò sempri vacanti, sò stati preparati per i membri di u famicatu di a famiglia di i rè, chì i so cuerenti sò sempre preparati in una stanza especial. Perchè u regnu presente, a so famiglia è u discendenti, a pregunta di u locu di l'uttellu ferma apertu.

In u palazzu di Filipe II, esse riunitu i so ghjestione persunali è l'altru, in u quale morse in u 1598. Avete aspittatu à u Hall of Battles, u Hall of Portraits è à altre persone. À questu parte di a scursioni hè ancu l'admirazione per a cullizzioni di arazzi.

Nantu à u tempu, appena vicinu à l'Escorial, u chjucu di Settimiu San Lorenzo d'El Escorial, chì cuntene oltre 20 mila persone, si sviluppau. Eccu avete truvatu cafes, souvenir shops et alberghi.

Quandu a visita è cumu per arrivare à l'Escorial?

A distanza da Madrid à Escorial hè di circa 50 km. Quandu u complexu architettonicu hè una ruta turistiche assai pupulari, cumu per esse da Madrid à El Escorial, vi sarà indiatu ancu in u vostru hotel. Ci hè parechje scelte:

U Museu di l'Escorial hè sempre apertu per visita:

U ghjornu off is Monday. Un bigliettu di u bigliettu hè di 8-10 €, un zitellu custa 5 €, i zitelli sottu 6 anni sò libberu. Pudete pagà per una carta di creditu. Per i scentifichi è i studienti ci sò e biglietti per un certu numaru d'oghji o ghjorni. U monasteru ùn funziunava micca in Natale, annu novu è u 20 di nuvembre.

À l'intrada per una inserzione stretta d'imprese persunale, una stanza di almacenamiento opera. A fotografia hè permessa, ma senza flussu. Hè ricumandemu per piglià lugliuzzi, u monasteru hè assai crescente, è fora - ventu.

I fatti interessanti: