Gran Vía (Madrid)


Probabilmente, in ogni cità, ci sò impurtanti strade, avenimenti statistiche, carru ruru, cum'è u Ring Garden in Moscu, Wall Street in New York, Silver Street in Tokyo, in Madrid, a stessa "strada grande" hè chjamata Via Gran Via, . Curiosamente, ancu 150 anni fà era una burla, è oghje - l'orgogliu di a cità antica. Ùn hè micca una città strata, micca una larga passata, questu hè a direzzione in u centru di a cità, chì hà cunnette bè cù l'alivi di u Palazzu Giuliano è Prado Boulevard. In u liceu, in una banda o di l'altra banda, i novi edifizii è ancu i raffiati criscinu in manimi diffirenti à parechji volte.

Fondo Storicu

L'idea di a custruzione di a Gran Via Madrid hè vinuta in u 1862, a cità à quellu tempu hà sviluppatu indiferentemente, è in a distanza da palazzi è castelli, i persone abbinati in caserna è ancu fuzzoni. In u mezzu di u XIX seculu pare chì era impossible di rializà una grande ricustruzzione di parechji quartieri residenziale, cusì turnendu a zona pobule in una decente. Ma quaranta anni dopu, l'assistente di a cità è u bankier francese Martin Albert Silver hà firmatu un accordu per u principiu di a ricustruzzione. A custruzzioni principia cù una grandi apertura di u 5 d'aprile di u 1910.

In u risultatu di u travagliu, più di 300 abitazioni è 14 strade eranu diluliti, perchè a via di Gran Via, 35 metri d'ampi e 1315 metri di longu, si appareva. A strada larga vicinu di Priesa hè ridutta in parti da quasi 4 metri, perchè assai fugliale sò furtificati da i mura, custruìanu i primi pisii è i sopimi cù un fundazione. Arcuni arburi ùn sò micca stati tagliati, ma trasplantatu più vicinu à e so casa. L'Architectuurale, Gran Via hè divisu in trè parti: l'estilu di e residenziani, ùn hè di l'estilu è di a mudernità, è u terzu hè u raziunalista americanu. Ci era un tempu quandu ogni segmentu di a strata era u so nomu, è u rumore carizzante di a strada si riturnò nant'à pocu tempu.

A custruione tutale fù rializata solu in u 1952; U novu strada principia da a interseczione cù Alkala Street è si mette nantu à a piazza di Spagna .

Lugares de interesse en Gran Via Madrid

In generale, a strada pò esse cunsiderata cumminazione architettonica, perchè era custruitu annantu à parechji dicennii, induve alcune d'allora u so modu è riflessu in l'stile è u disignu di l'edificazioni, a più famosa chì sò:

  1. U primu bastimentu in l'intramustiale cù Alkala Street hè u Edificiu Metropolis . Hè stata fatta in u 1911 per una cumpagnia d'assicuranza per un prughjettu speciale da i fratelli Fevree. A custruzzione di bella architettura classica hè impannuta cù una cupola, è ellu hè a statua di a vittoria per Nicky. Finu à u 1972, invece di questu era un paese Phoenix.
  2. In seguitu hè a casa N ° 1 Gran Vía - u Grassy , custruitu in u 1917 per a cumpagnie di grande cumpagnia. L'edifiziu hè impannucciatu cù un torretu biancu. Oghje, u primu pianu hè occupatu da un museu di relitti.
  3. U misteriu nùmmiru 13 si trova in a casa di ufficiali, altrimenti - à u centru culturale di l'armata è a marina. Nanzu era u Casino Militar , un tipu di club ufficiale. U bastimentu hè statu apertu in u 1916 è hè famoso per i so interiors rich.
  4. Dopu à a strada, scopre un unu di i più antichi edificazioni di a strada - a chjesa cattolica di u XVI seculu Oratoriu di u Caballu di Grazia (Oratoriu di Cavalieri di Grazia). In u 1795, a chjesa fù ricustruita per soldi da a prima lotterie riali.
  5. N ° 21 perchè à u Chic Hotel Senator . L'hotel hè attribuitu u status di quattru stele, in u picculu pianu di l'hotel hà custruitu un ascultru chì vi darà u teppu cù una piscina è una chic view of l'orizzonte.
  6. Opposite l'hotel hè u primu pranzu di ghisiru di u celu di Telefonica , chì si sviluppau in u 1930, a casa nummira 28, u principiu di a secunna sezione di a Gran Vía. Hè a so alte hè 81 metri, chì li dete à parechji anni u statu di u più altu edifici in Auropa. U reluariu di a torre si prisintò solu in u 1967, è parechje anni fà sò stati ammulati da illuminazione. Per a custruzione di telefoni, l'architettu americanu hè sopratuttu specatu.
  7. Un pocu u più in u cantu contr'à a via Gran Via, a casa 35, era custruitu u palatale chjamatu di musica - Palacio de la Música . Quandu era statu una sala di cinéma è una stazione cuncerta, ma in u 2007 hè stata chjamata per a ricustruzzione, è dopu hà urdinata per allughjà tutti i zoni.
  8. Una altra casa interessanti nantu à a strada Gran Via - l'altezza Los Sótanos ; hà parechji chjusi una volta: N ° 53, 55, 57 è 59. Hè stata fatta in l'anni 1940, una parte hè stata tostada sottu u chic hotel "Emperadoru", l'altru - u Teatro Lope de Vega, ora hè cunnisciutu in tuttu l'Europa per i so produzioni .
  9. Nanzu à a strada hè quì a piazza peatrone di Callao (Plaza del Callao). In l'edifiziu nantu à a chiazza, ci sò parechji buttoni, questu hè un locu predilettu per i shopping turistici. Inoltre, pudete scuntate i venditi di lingua russa, chì hè assai piacevule.
  10. In u quadru di Callao sò stati edificatorii nummurati: Cine Callao (culleghju cinematograficu grandi), Capitoli è Palazzu di a Pressa (Press Palace). Capitale hè un centru cummerciale, hotel è cinematograficu, a casa hè custruita in u stile di Art Decó Germanu, a so parti più estrema hè impaurita cù una torre elegante corona. A sala di stampa avia datu u numeuruimu nummu di a casa, fù custruitu è ​​ufficialmente apertu in u 1930 per l'ordine di l'Associazione Presse di Madrid. A torre d'uffiziu cù bè archi hè occupata da l'editori in diversi tempi, u primu pianu era riservatu per un cinematograficu.
  11. Lu puntu di finale di u boulevard hè a piazza di Spagna , si trova in a cumpagnia di dui grattaciamenti: a Madrid high-rise (142 metri d'altitudine) è a TV tower Spain (Torrespaña). À u quatru quadratu vicinu à l'urmae hè un monicu di bronzu in funziu à i caratteri principale di Cervantes .

È questu hè solu una parte di e strutture storicu. À a Gran Vía sò parechje famosi ospiti, buttrega, bars è ristoranti. Ci sò sempre in paese di turisti è persone per dumandà. U centenniale anniversariu di a strada in u 2010 si celebrava cun un vastu scopu, ancu nantu à a so Gran Vía hè stallatu u so modulu di bronzu.

Cumu ghjunghje?

Pudete riceve à a famosa via di trasportu publicu :