U museu Lope de Vega


Madrid hè certamente una bella cità è u centru culturale più grande di l'Europa Occidentale. Ma, anche a scala di i so grandiose monumenti di a storia, palazzi, i chjazzi è parchi, assai turisti sò sempre piace à rilassate di rughjonu turisticu è di metro, strolle per i chjucchi stesi di a cità vechja, quandu ci hè quarchi cosa per vede. Unu di sti lochi di u silenziu hè unu di i migliori musei in Madrid - u museu di u famusu autori Lope de Vega (Casa Museo Lope de Vega, Madrid).

A casa-museu di dramma hè cunservatu cù cunsigliu in forma quasi senza cambiu è trasmette l'inturnianza di l'era di u Golden Age, in u quale u pueta spagnolu hà visitu è ​​scrittu. Sicondu relazioni storichi, dopu à vultà in Spagna, in u 1610 Lope de Vega hà tornatu à u so nativu Madrid, compru una casa modesta è hà vicinu à un quartu di un seculu finu à a so vichjàia è morte (u 26 d'austu 1635). In l'internu di u dramaturgu pudete vede l'mobili è u mobili di l'abitanti (pittura, lampi, pranzi), l'uffiziu di u compostu favuritu di Lope de Vega, in quali famosi, libri di famiglia è originali di certi manuscritti, quelli di fiancelli, un salottu è ancu una famiglia pà una persona. A facciata di a casa hè impannuta cù u mantellu famigliali di Parva Propia Magna / Magna Aliena Parva, chì significa "a mo piccula hè grande, un grande strangeru ùn hè micca abbastanza".

Dopu la casa in u tribunale, in più di l'anticu puzzu, era un giardinu in casa, un fienu quandu sò stati manteni l'animali domesticati è l'animali, un picculu giardinu fù spegatu. Lope de Vega li piacia à passà u tempu, cultivà e cose di u giardinu di fiore. Tuttu chistu hè ancu dispunibili per visiti à i turisti.

Hè stata assicurata da a grande amici di u pueta cù u scrittore Miguel de Cervantes - l'autore di a grande rumanzu Cunning Hidalgo Don Quijote di La Mancia, chì u munumentu à l'eroi hè ancu situatu in u core di a capitale spagnola, in a piazza di Spagna .

A vigiglia di a Sicunna Guerra Munniali, in u 1935, a casa era ricanusciuta com'è l'ughjettu di u Patrimoniu Historique di l'Spagna, è trenta anni dopu hà survivitatu una grande restaurazione di l'architettu Fernando Chueca Goya è rinnuvatu l'apiece originale. Questu hè una di e pochi alcune completi di a strada di a famiglia spagnola di a fini di u seculu XVI.

Oghje, u museu di a casa hè nantu à u balancinu di l'Academia Reale Italiana è hè a pruprietà di a Fundazione Garcia Cabrejo.

Cumu ghjunghje?

U Museu Lope de Vega hè apertu per excursioni di 10:00 a 15:00, un ghjornu off - luni. U museu ùn travaglia micca in Natale, annu novu, u 6 di jinnaru è 1u maiu 15. I Excursii sò pussibule solu cù un gruppu guidu di 5-10 persone, sò purtati in spagnolu e in inglese, apprussimatamente a ogni mità ora. A visita hè assulutamente gratuitu per tutti.

Pudete arribar à u museu cù a linea di metro L1 à l'estazione Antón Martín, o in i busi di l'autobus di a cità Nos. 6, 9, 10, 14, 26, 27, 32, 34, 37, 45, 57. Just a few blocks from the museum "Triangulu d 'oru di l'Arte" - u Museo Prado , u Reina Sofia Art Center è u Museo Thyssen-Bonemisza , chì sò solu imprescubbili per visità tutti.