U Museo Prado di Madrid

Stu museu hè ben cunnisciutu à tutti i veramenti connosceni di l'arti. U museu Pradò in Madrid hè unu di i più visitati in u mondu. Ci sò ricuperate i meglii di u Rinascenu è u Novu Time.

Induve hè u Museo Prado?

In Madrid, cum'è in assai antichi cità, ci hè una cità vechja. Ci hè quì chì i principalosità storica sò situati. In u locu induv'ellu si trova u museu Pradò, tuttu ciò chì pò esse ghjustu piacè hè recullatu: opere d'arti, parechji esibiti archeologi, costumi antichi è muniti. U Museo Naziunale di u Prado, cù i Musei Thyssen-Boreamis è a Queen Sophia Arts Center, formanu l'Art Gallery. Situazione, Boulevard Paseo del Prado, è detti u nome à u museu.

Storia di u Museo Prado

A basa di a cullezzione di u museu Pradone in Madrid hè creatu quandu u Rè Carlu V. hà rignatu in a Spagna. U Rè veramente admira u travagliu di Titian, Tintoretto, Veronese. Hè stata cun ellu chì a creazione di una cullizzioni unica accumincia. In u futuru, u casu cuntinuò a dinastia di i Borboni è l'Habsburgi.

A custruzzioni di u museu Pradò in Madrid hà iniziatu da u Rè Carlu III di Spagna per i bisogni statali. In ogni casu, a struttura accuminciau a funzionari solu sottu à u regnu di Carlu VII, chì vultò u palcuscenicu à un museu di pittura è scultura. In Nuvembre di u 1819, a grand inaugurazione di u museu si produciu, chì era cuncipitu originale com'è una manifestazione di a ricchezza di a cullezzione di a casa reale di l'Spagna. A l'ora di apertura, ci sò 311 pittura. Ci era quandu u museu hà u so nome.

Duranti l'esistenza, u museu hà sappiutu parechji cambiamenti. In u 1826-1827, u museu avia datu i pittura, chì anu stati guardati prima in l'accademia di San Fernando. In u piriuu di u 1836 dopu à l'aghjurnà di a ghjesgia di l'educazione, tutti i valori artisti anu traslatu à u Museu Nazionale, è poi trasfirìu à u museu Prado.

Duranti a Guerra Civile, tutti i pittura nantu à u Museo Prado in Madrid sò stati mandati in Svizzera. Fortunatamente, in u 1936 u museu reticuleu novu l'esistenza, ma micca tutti l'exhibiti riturnati à i so posti. Arcuni di i pitturi sò in Ginevra.

Museo del Prado a Madrid: pittura

A più parte di u museu sò i creazioni di Velasquez è Goya. In generale, a cullizzioni di pittura hè di circa 4,800 pittura. Allora a cullizzioni hè cunsiderata cum'è a più grande in u mondu sanu. In u museu ci sò dipinti da El Greco, Zurbaran, Alonso Kana, Ribera è assai altri. U museu hè stata apertu durante a vita di Goya, ma i pitture ci sò apparsu solu dopu à a morte di u maestru.

L'scola italiana hè ancu rapprisentata da più di un milla dipinti. In u passatu, tutti eranu in l'assemblea reale, fugliatu per parechji seculi. A maiò parte di i quadri appartene à u periodu di i seculi XVII-XVIII. Solu da i travagli di Titian sò 40 pittura. In questa colazione sò ancu i travagli di Fra Angelico, Botticelli, Mantegna. I travagli di Rafael, Veronoz si trovanu in i palazzi di u museu.

Pittura di artisti fiammi rappresenta una cullizzioni di opere di Bosch, Jan van Eyck, Jacob Jordaens, Rubens. Hè a cullezzione di e pittori Rubens chì leghjite leghjite a perla di e cullezzione di l'escola flamanda. Tutti i so creazioni in u museu sò 90 pittura.

Tra l'altre centru u museu permette di vede exhibimenti d'artisti di Gran Bretaña, Francia, Germania è Olanda. Di sicuru, tali diversità è scala, cum'è in i scoli previ, ùn vinaranu micca, ma l'altri articuli ùn sò micca menu interessanti. Trà i capulavori di u museu Pradò hè u travagliu di Fra Angelicu - L'annunziu, Hieronymus Bosch - Garden of Earthly Delights, El Greco - Noble cù una manu nantu à u so bòte, Raphaël - Cardinal è Rubens - Three Graces.