Pruduni giallu

A subespezie specifica di prugna - mirabel - hè una dimensione petite. S'arrizzò com'è u risultatu d'un travagliu naturale di u prugnu cù a prune di casa. Ancu u nomu havi una urighjina interessanti: da a lingua francese, a prima parte di u nome "world" hè traduciutu cum'è "una mira di vista ronda", chì implica, prima di tuttu, u grandu compactu di u fruttu.

U culore di u mirabelu hè diffirenti, vi parlarà di questa subspecie cum'è u prugnu giallu.

Descrizzione di u prugnu giallu

Di sicuru, u gruppu scrittu di variità, cum'è questu mirabel, possi caratteristiche cumune. U primu, hè una piccula frutta. In diàmitru, ùn anu più maiò di 2-3 cm di diàmitru. Naturalment, ùn hè micca possibbili truvà trà i rapprisintanti di u gruppu scrittu una varietà di prugna u pilu amarilla larga.

Malgradu questu, ci sò assai amanti di u gustu dolci o dulce à aghju di prugna cù una densa pilucca d'omi ucca, sottu a quali hè a carne più dilicata, casi abbellata. Di solitu, l'ossu di mirabelu amarulu è facilmente sipatu di a polpa jugosa. A forma di u fruttu hè spessu torna, menu spessu sottu à l'oblonga.

L'arburi stessi, anchi si ùn anu micca un grandi altizza (finu à 5-7 m), anu un coru spalle è spherical. U fogliu hè simili in forma di prune, ma solu solu di dimensione più chjuca.

U prugnu giallu hè una di i cartoni cummerciale di a regione in Francia - Lorena. Eccu stu mirage veni usatu ùn solu in a so forma prima, ma ancu per a preparazione di marmellata è marmellata, è di una famosa pie cù mirabella .

Trà i variità populari di prugna gialla, ligata à u miraculu, dettu aipiu "Sittembre", "Bona", "Malasia", "Bolshaya".

Prugna bianca - landing

Ogni cuddinu per l'arbre comenzare cù a pianta. Questu hè ancu veru di mirabile. Perchè a prunezza gialla, chì hè un rapprisentanu di a calda calorosa di a flora, sceglite u partitu miridiunali è sud-occidentali di u giardinu, perfettamenti perfetta da u sole. Se parlebbiammu di a qualità di a terra, a testa, a terra nìvuru è a terra grisa sò adattati per mirabellu, u principale hè chì ùn ci era micca stagnazioni di l'umidità in elli.

A trama di u murettu a prugna gialla hè priparata in anticipu, preferentemente duie simane. Hè necessariu di scavari è fertilizà dinò in u stessu tempu. Quandu l'abbinimenti, l'abbitanti umichi è minerali sò ancu eccillenti. Allora preparalli a pit pitanti. E so dimensioni ottima sò quasi 70 cm di diametru è a prufundità hè di 50 cm. Un pumutu di humus è di 50-70 g di frasi di legno sò colpi nantu à u fondu di a fossa. Se u prublema cù fertilizanti organici, hè faciule di risolve si minacciuleghja minerale: a terra si mischia cù 100 g di potassiu è 200 g di fertilizzanti fosfate. Quandu u pianta, assicuratevi chì u colpu di a ravita hè 3-4 cm sopra a terra.

Quandu hà dugnu in l'eoreli, u pratapevale. Dopu à u pianta, pour a piantina è copre. U regnu vicinu di u mirabelu si svolghje in mezu à dui simani.

Prune amardu - cura

Un aspettu impurtante in u cultivo di mirabel hè un regnu puntuale. Hè rializatu ogni dui à trè simani in u tempu correnti è un pocu più spessu in calore calore.

A robba suprana l'impegateghja se vulete acquistà una cullabura stabile di mirabel deliciosu. U primu hè fattu da u piantazione di e piantinu, u sicondu - per u terzu annu di u crescente di l'arburu. In a primavera, dopu à trimming, bisogni à distribuisce 2/3 sumituri di humus in u cìrculu di u cilò. A terra hè puru è nanzianu. Un vetru di cinni ùn dà micca minatu.

No menu impurtante per u pruminu dolce dolce uva. In i primi anni, a prudinanza di furmazione hè fatta in furmazione di una corona bella è u numeru di rami necessariu. Dopu cinque à sei anni, hè cunsigliu per truncate a parti cintrali di u cannelu di u mirabelu per traspassà u crescitu à i rami di u filu. A prucedura hè sempre realizata in a primu mannatu, prima chì i cappi sò dissolute. Per prevenzione di e malatie è i peste, a prugna giusta hè spuljata da bipreparazioni o fungicidi prima di a fioritura.

Si parleremu annantu à l'annu in u quali u prugnu hè giallu, quandu u periodu in u quintu annu di u crescita di a piantina.