Hairanzas Kanzashi

I decorazione di u capeddu ponu un toccu di rumanzi à i capelli è mi pare assai fimminini. Oghje, in u piccu di pupulazione, i furchette sò in Kansas style. Sò usati da e donne in u mondu sanu, è in a so patria sia una scienza sana è a forma d'arti.

Cumu l'appressu vinìanu cumposti in a tecnica di Kansas?

A patria di sta dicurazioni exquisita hè l'Oriente. Parechji seculi, i pesti hairstyles Japanese è Chinese hà cambiatu drammativamente: e donne facianu cresce i capelli longi è i mette in belli stravaganti. Piglionu parechji pinzone, pettini è un pittore gradualmenti diventatu in una travagliu d'arti. U fattu hè chì quì e donne ùn sò micca permessi a ghjallinara, perchè inventa una manera senzilla è ingeniosa di migliurà a situazione.

Dopu un pocu dopu, i furchetta Japanese u Kanziai ùn anu micca solu un scopu di decorà u pezzu. À l'imaghjini, era pussibule di determinà à quale classi a donna perchè, per ogni successu, hà permessu di vèstinu solu un certu tipu di hairpin. A volte una pettine o un capelli di furchetta custituiscenu più di u kimono più bellissima.

Amazing variety of pins Kansasi

Ci sò parechji tipi di pins in a tecnica di Kansas. Per a so cumpagnie, legnu, metalli, cascatini è silk sò usati, è oghji materiali muderni (plastichi, gomma) sò attivamente utilizati.

  1. Bairabira-kanzashi. Stu tipu di decorazione hè spessu chjamata "starnazzando". Eccu sò colgante di metallu nantu à cinglà attaccati à a basa. Quandu una donna cammina, l'orlii melodicici sò intesu. A volte, per un sonu più sonoru, i campani sò suspesi, invece di catene, i campanile di fiori di serra sò usati.
  2. Kogai-kanzashi. Questu vede com'è una spada o un cultile. In prima, sta dicurazioni era universale, era purtatu da e donne è l'omi. A voti era utilizzatu per a l'autodisimu. Facenu studs made di cunchiglia di turtlezza, metallo o ceramica.
  3. Tama-kanzashi. Hairpins rintornevuli cù una bola, chì sò fatta di lignu metallu o lacatu. Li balli sò fatta di oru, d'argentu è di peddi prezzu, menu spessu di u legnu. U culore di u bulu hè elettu da alcuni chè u tempu di l'annu. Questa opzione hè usata per un occasione ghjornu o occasione speciale.
  4. Kushi. Hè un pente di lignu di legnu o tortoise. U pente t'hà una volta larga larga, chì u permetterà diprezzatu in parechje modu di modu. Oghje spessu, questa mota di hairpin kanzashi hè una décorazione cù fiori è garlande di fiori di sera.
  5. Hana-kanzashi. Stu tipu di signu hè familiar à tutti i labillizati. Hairpins-fiori di pezzi di sesti sò assai pupulari. Sò disposti cun pettini. Hairpins da i cintes satini Kanzas sò usati pè e vacanze tradiziunale è occasione speciale.

Modern hairpin kanzashi

Oghje, u kanzash barrette hè spessu usatu per adimpià un pianu hairstyle. Ancu i furchette tradiziunali sò addupirati da e donne di certe professione, quandu hè necessariu di mette in un kimono: ceremonii di tè o a creazione d'ikebana. È à a vigiglia di l'annu, assai donne si ponu un granciu di kanzash cun signu di u zodiacu.

Per esempiu, a geisha porta un capelli di capelli o kanzashi pin, secondu u mesi di l'annu o a festa. I fiori di a sita repite a fiuritura naturali di e piante in ogni epoca. In questu casu, adherite à e regule necessariu. In ghjennaghju, sta cumminazzioni di pinu è bambù cù l'usu di l'ombra verdi è russa. E in April, anu una riva di furtuna cunfizziunale è fiori di sfumaturi rosse lumi. A lugliu è l'aostu, a varietà chjosa in colori è ogni tipu di furzuti.

E donne di l'Orienti sò sempre diligentamente sustegnu di e tradizione è usendu ogni tipu di dicurazioni in sicurazioni. Sò permessi di usà à u nostru discrignu è creanu totti maestri da u pezzu.