Cardigans con magh strazii

Cuddini di donna di moda cun manga longa sò certe in u vestitori di tutti i zitelli, perchè sò saldatura cunfortiti è prupiziunali, scaldate in u freschezza è dà l'oppurtunità di creà stylish images. Questi chjappi incù ghjudicazioni, accaduti di buttoni, senza porta è longu da u mezu di a cella. Quali stili meritanu assai attenzione è cun quale aduprà?

Variata di mudelli di cardigans

Unu cardigans cù manichi longsiu, assai mudeli chì sò radicamenti differenti di l'altri. Prima, una tela o una cardigan puntata cù una manica longa pò avè una lonxitude distinta, variendu da u mezu di u focu è quasi à u talellu. Siconda, ci sò parechje alcuna in quantità (free, pritalenny). E so ghjuvelli accosciati pò esse attrazzati cù buttoni, anziani, zipper o buttone.

E zitelli chì ùn sanu micca ciò chì portanu una cardigan longa cù manichi sò spessu sceglie i mudelli classic di colore biancu. Hè veru faciule faciule chjappà, perchè tali mudelli sò cumprati cù quasi tutte e cose di u vestitariu. Ma ricerche di i cunsiglii di i stylistichi, pudete sviluppà significativamente a pussibulità di u vostru propiu giuvintatu. Per ùn ùn abbia micca sbagliati, hè impurtante ricurdà uni pochi reguli. Prima ùn aghjunghja micca a ghiaccio per tutti i buttoni. Siconda, i cardigans ùn sò micca stati cun saccu. U terzu, misu nantu à a chaise nantu à a cammisa, deve cullà un pocu e so maniche è colla per esse curre bè da u cardigan. È ricurdate! Cardigansi longi di morsa cù mussu longu è cù vestiti sbattulati, capelli, sweaters ùn puderanu micca!

Cù que purtassi cardigans?

Sì a vostra cardigan hè una longa à u mezu di a còscia, intrugiscenu cummincià cù i jeans stritti o diretti. Comu una cima ponu esse a scelta d'un turtleneck monochrome. Elegance image aghjunghje i scarpi cun tacchi alti. Sì rimpiazzà i jeans cun shorts o calzini, allura i piuciunu pò mudificà à i balletie di pisci o sneakers brillanti.

A cardigan negra cun una manica longa hè una solu bisogna per cumprirà una impresa d'impresa. Sutta sottu ponu accustà un casalettu, capelli o capelli cù una fala di carta, pantalon classic. A tali archi sò adattati è scarpi cù tacchi, è stivali nantu à a piattaforma, è stivali nantu à a scie, è e botta d'argentu. Se u mudellu hà fattu tagliilla, stivali, stivali o stivali cù u cullettivu altu è estretu serà un addiu excel.

Spessu, mudelli largu sò purtati cun un cincu minimu. Sta cumpusizioni hè bella in armunia, cum'è una cardigan hè equilibratu da un fundatu allargate. Sì a longu di u ghjuvellu hè sottu à u ghjinochju, pò esse mette cun un vestitu longu o una falda recta in u pianu.

Cundizione assai impressiunanti di cardigans asimmetrici. Un tali cut hè bisognu di u cuncetu lacònicu, cusì u vestitu, viscosa o ghjudicule chì portate cù un cardigan hè spritariu è strettu. In modu, i mudelli asimmetrici sò incredibbilmente pupulari in l'ambienti di u ghjovanu, perchè permettenu di diversificà u stilu di ogni ghjornu cù noti di romanza è eleganza .

I stylistichi ùn ricumandemu micca e donne di bassu crescenu per vende longu cardigans. In quessi robba, avete riesce annunziendu più bassu è più chjucu. Ùn ci anch'ella ùn participanu micca cù l'accessori, se a chjappie hè fatta in un colore viulente o decoratu cù elementi decorattivi. Ma mudelli monocromani cù una texture liscia perfezonnendu incù scarpi di u collu è cinta urighjinali stritta è larga. Quandu sceglie un cardigan di cori, ùn si scurdanu di a cumminazzioni curretta di a paleta di culore in un gruppu. Inoltre, u culore di a cardigan deve esse in armunia cù u culore di a pelle, l'ochji è i capelli, perchè chì l'imaghjera guarda u garbu è l'eleganti.