Cumu travagliu i peonii in u castagnu?

Doppu a curretta piantatura di peonii, quandu tutti i fertilizzanti necessarii (fugliale, humus, superfosfatatu , frette, sand) eranu prisenti in u pitottu, i primi dui anni ùn hè micca bisognu di trattà cù l'alimenta. Ma quellu chì in u terzu annu fiere in bè è abbundanza, hè cura di a primavera à a fini di u tardori. In questu articulu avemu da cunsiderà cumu pudete nutiser peonii in u castagnu.

Chì e perchè fecundate peonii in u castagnu?

Principi di i Floristeri pò avè una quistione - avete bisognu à nutriscia pè i fiori in u castagnu? Dopu tuttu, u so fiore fineru in u mità di l'estiu. Top dressing, di sicuru, hè necessariu. Per esempiu, u scogliu in u tardu di u vaghjimu di i zucchini chjudi è di e razzi cù a turba è l'humus (5-8 cm) cuntribuisci à a resistenza di ghiaccio è di bona invernia. Pudete ancu aghjunghje l'asciutu o catu di l'osso per questu.

Cumu alimenta una picònia à l'arburetu in a caduta?

L'immunità à l'arbureu sò ieddi, razza da i criatori chinese. A pianta alcune à una altura di 1,5-2 metri, à pocu à trasfurmassi in un arbulu hemisphericu. A pianta hè rusticu è ùn murenu micca in ogni l'autunnu, cum'è una peonia grassy, ​​ma, per contrà, cù ogni nova stagione sola cresce.

Dopu à a fioritura di a peonia parechji, hè necessariu di cutulà tutte e rivoluzionhi sfarenti nantu à u puntu axilinali supraniore. È in u vaghjimu avete bisognu à fà i fertilizatori. Cumu alimenta di i peonii in u vaghjimu: pour 300 g di frasca di legno, 200 g di cibu bone cum'è per ogni cespugliu prima di l'iniziu di u periodu di restu, poi chjude a terra beni.

E ancu a bona rusticità di l'invernu di sta tipu di peonii, hè megliu cundiscenu per l'inguernu, perchè pudè esse danucatu da un primu fogliu. Per impediscenu a danni à i riti in a primu muvimentu, in uttrovi, hè bisognu à ghjustificà i trunchi cù torba, è in casu di l'accuminzamentu di u clima fretu, chjude cù ferone è di folla. Allora l'invernu di a furione d'arburu seranu più riesciuti.