Pulsera è anellu à una catena

Oriente - una materia delicata è, cum'è u tempu hà indicatu, i so tradizzioni sò sempre in moda. A cultura interessanti è a storia fascinante di sta parte di u mondu assai spessu attrae l'opinioni di parechji famusi disinfettori. L'ornamenti inùtici in u stilientale orientali si misuranu è l'incantanu micca solu modelli, ma ancu fashionisti di u mondu.

Uni pochi anni fà, l'anellu è a bracciale nantu à a catena unita, chjamatu ancu a pulse bravura . Questa hè una dicurazioni bella è inusual, chì cunsiste un bracelet, un anellu o ancu parechji elementi è elementi chì i connectanu. Ancu chì i braccialetti d'esiliu sò ancu senza aneddu, ma necessariamente cù una catena chì avete bisognu à imbulighjate u to dete.

Quandu si svolge, a bracciale, cunnessa cù l'annu, hè issa una decoru assai riali, chì ghjè in grande dumande nantu à e donne di a moda.

Bracciale in arricobbu

E braccialetti orientali cun un anellu sò fattu a maiò spessu, imitannu l'oru uroticu è biancu, ma l'argentu hè raru. E, com'è regula, in più di u metalu, sò parechji sfarenti materiali naturali: cuir, ivori, pietre.

Hè interessante è elegante per vede un annu, cunnessu cù una bracciale fatta fatta in l'altru gòticu: u ratu negru è i pietre rougichi. Cù sta dicurazioni, sempre tenete a pussibilità di esce da a ghjente.

Moltu apprezzante è di moda in sta stagione sò braceleti cù parechji cinghje chì sò purtati in una mano. Vale ancu vale a cura à i bracelet slave, chì anu chjappu in a longa durata di u ditta (in tutti i falanges).

E bracciale cù un anellu ùn sò micca solu nantu à u bracciu, ma ancu nantu à a perna. Ùn si pò micca esse pupulari trà e donne. Ma tali ornamentu pò esse un addiventatu additivatu à u vestitu di bainatu nantu à a spiaggia.