Cume falla gippeastrum?

L' equitore fiorta sempre piace l'ochju, perchè i belli gramofoni di i so inflorescenzi sianu assai boni. Ma puru succede chì una pianta nova è pianta aparente per qualcosa raghjunghje ùn rinvenze di fioru. Cosa da fà in casu dichjarà?

Hippeastrum ùn hè micca fiore

U fattu chì u to your hippeastrum ùn vole micca a fiora pò esse pruvucatu da unu di i fatturi chì seguenu:

  1. A ragiunità più cumuna per questa hè a ignoranza di cumu fà di modu urdinaremdu u pianu di reste di a pianta . Sì in i mumenti d'invernu, u fiore "dorme", dopu cù l'iniziu di a primavera, hà bisognu "esce" è certamenti si piacenu fà cun florebuli abundanti.
  2. Inoltre, gippeastrum ùn pò ripruduce a inflorescenza com'è u risultatu di una mancanza di fertilizzanti in u locu . Quandu a terra hè exhaustu, ancu i nutrienti vitali è macruline è microgelite ùn anu micca cascà à u focu. In questu casu, a vostra mascota ùn solu ùn hà micca spunenti, ma pò ancu morta. Preste attenzione à u crescita di u focu: cù nutrttiva bè, hà da più di annu à annu.
  3. Sè avete avutu chì l'hippeastrum ùn solu ùn spunta micca, ma ancu e so foglie, cuminciò à secredu, cunnosci: u mutivu pò esse coperto in un regnu insuficu . U reversu di a munita hè sopra à l'insulenza, in u quandu u bombe di principià per pudè.
  4. Hippeastrum, infettatu cù scab, spider mite o l'altri malati tipici per sta tipu di pianta interni nun fucosanu.

Chì s'ellu si a hippeastrum ùn fiura?

Basatu nantu à l'infurmazioni prima, ci sò parechji manere di fà u zuccherinu gippeastrum, è sò dipendenu solu in a causa di stu cumpurtamentu.

Prima di tuttu, cuntrollate a pianta per e malatie. Per fà questu, inspeccione u focu di lignu per u putenza è u danni.

Ricurdativi chì quandu l'anu passatu l'alimenta è cambiò a terra. Se necessariu, trasplante a pianta in un terrenu frescu cù u bacinu è cumincià à fertilizà in modu rigulari. Hè da esse fatta cum'è prima in a primavera, quandu u piriuu di u criscenti attivu hè venutu. Segui li normi di regiate l'uparastru, chì deve esse moderatu, mentri l'acqua ùn deve micca cascà nantu à u focu.

Sì a vostra fiore gippeastrum, anche cun un bonu curaghju chì ùn sia senza fiore, fate cura à u cambiamentu di l'epichi. Sta pianta va in hibernazione nantu à ottobre. À questu tempu, u regnu hè sudumente riddue, è e foglie sò tagliati à l'arrache. U bombe in u pignate hè mandatu à l'inguernu in un locu fridesciu, è ùn hè micca solu 2-3 mesi.