Cumu scrive una ballerina?

Dove hè una di l'attività favurita per parechji zitelli. Hè impurtante chì i paisani incuragnu à e so passioni è aiuta à i zitelli sviluppate e so capacità creativa. In ocasioni un zitellu poni sta dumanda à a so mamma per pruvà cumu megliu per attuale u pianu. Per esempiu, e zitate sò interesate d'amparà cumu sculaccià una ballarina. Questu ùn hè micca cusì difficiule perchè puderia parerete di prima visu. Solu bisognu di qualcosa pacienza è attenzioni.

Cumu scrive una ballarina in u lápice?

Pudete cunsiderà parechje idee nantu à questu tema. Pò esse elettu una opzione in basa à l'età è e so cumpetenze di u so zitellu.

Opzione 1

Questu hè un modu simplicemente simplice chì si faci in pocu passi. In u risultatu, puderete vede l'imaghjini di una ballarina dancing cun i so mani.

  1. Prima, avemu bisogni à l'esiliu, i peri è armi di a zitella. Ancu representemu a capu.
  2. Dopu piglia u torsu è u pezzu. Hè bellu chì qualcosa ùn hè sbagliatu - un lapis pò sempre esse borbutu.
  3. Avete bisognu di finisce e gambi. Allora voi bisognu di rapprisintà i tire di pointe, è appliice e pezzi petite à u pack.
  4. À l'ultima tappa, pudete sculastite i capelli è riparisce a foto, sguassate tutte e micca necessariu.

Questa l'imagina pò esse supplimentata da un associu di ballu o ancu altri ballerini distinti in una manera sìmuli.

Opzione 2

Stu metudu ancu permettenu chì u zitellu spiegà cumu faciule hè di scunvà una ballarina in u stadiu. Per esse u ritruvemu, l'attentatu deve esse pagatu per observà e proporzioni.

  1. Prima sò bisognu di scultète i filieri di u corpu di a zitella. Avete da principià cù u cuntinuu di a fàccia, è dinò i so funziunalità (fille di u nasu è l'ochji). Avemu bisognu di scummigghiarià cumu un pappu di ballerini. Per questu quì hè bisognu di cuncepisce un círculo cù canteri irregulati ghjustu sottu à a cintina. I linii di e mani si ponu esse illustrati in tale manera chì unu hè risuscitatu, è l'altru si ponu aside. I ovati poni esse marcatu cù puntu. Linìa una di e gammi per scinniri, è hà elevatu.
  2. Sussu, bisognu à travaglià funziunalità faciale. Hè cunvenutu per fà questu nantu à e linii auxiliarsi.
  3. Vale a pena fassi cura di i capelli. E ballerini raramenti ponu vèstinu solidu. Per quessa, puderete raffigurà capelli pittendu in a forma di un vunciu è i so decoru cù una fioritura.
  4. Nant'à i linii auxiliars debite sculacciate u corpu di una chica. Prima, designanu u pettu, cintura. Da a spedizione chì deve esse scritta straps T-shirts.
  5. À questu stage, hè necessariu di travaglià a manu chì deve esse cumponita. U cullulu hè duvutu quandu u puntu hè marcatu. Inoltre ùn avete micca bisognu di scrive i vostri ditte.
  6. Inoltre, avete bisognu à piglià una seconda manu.
  7. Per esse u pacatu per esse naturali, lumi è aria, longu a circunferra, i denticulini chì ci anu da esse applicati.
  8. Avete, avete bisognu à scrive un pedo correctu, ùn si scurdanu di e pointe.
  9. Ora pudete finisce a perna.

Pudete paint a painting à a vostra discrezione. Pudete aghjunghje un fondo è i decorazioni à u to vestitu.

Opzione 3

Pudete suggerisce una manera più di cumu scrive a siluette di ballerina dancing.

  1. Prima hè bisognu di scumpari un cittinu per a testa. Da ellu, tengo una linea ligeramenti angulosa di circa 10 mm. Attribute à u so altru circhiu à u livellu di u casu di a zitella. Da quì aghjunghje una linea più sottu à u penditu à u dirittu. Finite u circondu. Allora aghjunghje 1 una linea pè e mani è 2 per i pedi. 1 chì hè direttamente schematically.
  2. E ora e forme di u spalle, quantu i pedi, sò scritti sicuriani.
  3. À questu stage, prestu attenzione à e funnamentu di a ballerina. U capelli è u collu sò sculacciati.
  4. Ora pudete sculaccià e to mani, evidenza u to ochji.
  5. Avemu bisognu di scaccià u pacatu schematicamente è appicchendu cù e scatuli.
  6. Allora v'hà bisognu di aghjunà u pezzu perti, fate curazioni à i dati di u pack. Avete bisognu di riniscenze u pettu.
  7. À l'ultima tappa, avete bisognu di scumpariri innecessarii. Fate cusì cun cura, per ùn fà per dalli è ùn mancanu e maniche.

Dopu chì l'imagine di a ballerina hè pronta, pudete finisce quì cù l'ughjettivu. Pò esse, per esempiu, una scena teatruali.

Avà u zitellu puderà sculastarà una ballarina o simpricimenti una ragazze di ballu, cum'è una principessa.