Antoine Kiedis hè statu naked in un novu video per a canzona Go Robot

Tutti sapi quantu a bandu rock americanu Red Hot Chili Peppers adora à u scuncu. Per esempiu, più recenti, i so fanelli anu vistu nu nude quatre in u prugramma James Corden. In u "caru karaoke" u gruppu tutale: Anthony Kiedis, Josh Klinghoffer, Flea, è Chad Smith spòscenu e realizava a canzona The Zephyr Song. Aieri à Internet avia una nova pruvucazzioni di Red Hot Chili Peppers. Anthony Kiedis, u cantatore di u cumandante di u bandu hè statu naked in un clip per a canzona Go Robot.

U ribbon "Sabbath Evening Fever" in una nova interpretazione

U direttore di u video hè Tota Lee, chì offre u Red Hot Chili Peppers una versione inùtariu di u script di a cumpusizioni di Go Robot. Sicondu a so idea, u video averebbe ricurdà da tutte l'especettante di u successu di u 70 "Saturday Night Fever", in quale unu di i roli principali primurò u famosu attore John Travolta. Sembra chì a bandu rock è Tota hà fattu.

Allora, à u principiu, Anthony Kiedis pare à i carrughji di New York. L'imaghjera di u cantante hè statu fattu assai atorevoli: hè statu sputatu, nantu à i so genitori mette in una mascara in forma di u pene, un capigliu di pappagallo, guanti di pelli è decoratu in biancu. Prima hà cumpratu una fedda di pizza, accumincià à circà un amicu, ma tutte e ragazze hà sappiutu nantu à a strada ùn vulia micca acquistà cun ellu. Allora Anthony intrì in una discoteca è a so cumpleta solu - una ragazza nuda, ancu dipinta cù una pintura bianca. A fine di u clippu, a coppiu accumincia a ballu chiu è l'amori fiascianu trà elli. A culminazione di u clip hè u baciu di Kidis è u so novu novu.

Leghje ancu

Anthony Kiedis hè una persona inusuale

U solista di u gruppu musicali Red Hot Chili Peppers Antoine Kiedis hà 53 anni. Hè una di i pochi chì rechja categurichi l'usu di l'alcoholicu è di l'droga, ma ancu carne. Inoltre, Anthony hè un vitturinu fiducia, è in u 1997 hà ancu cun u Dalai Lama, quale hà parlatu annantu à una persona incredible. Kiedis hè un aderente di ioga è trattà cun ogni ghjornu. In più, u cantante pruvatu in u rolu d'un scrittore, dopu avè publicatu in u 2004 una autobiografia cù u titulu "Spider web di scars". U travagliu durò assai in u listinu di bestsellers, publicatu da u New York Times.