Keratitis fungus

L'experti di keratitis fungiformi chjamanu u prucessu infjammatori in a córnea di l'ochju, chì pareva dovutu à l'attività di i microorganisimi. Cum'è qualsiasi altra malatia ophtalmologica, u circhendu bellu displemente è prupone assai sensazioni incùodorisu.

Manifestazioni di keratitis fungale

Durante l'esaminu di a córnea cù una lumera, i seguenti signali sò truvati in i malati cù a keratitis di l'urìgine fungale:

Perchè a malatia hè carattarizata da a presenza di un infiltratu cù i margini pinnate risanati è di a pigmentazioni grisegne. A prucessione di purulent discharge, com'è regula, hè irregu. Certi malati ani ripresu zuccaratu nantu à a córnea è a plaque endotelial.

U trattamentu di a keratitis fungale hè necessariu è in a presenza di i sintomi sintomi:

Trattamentu di fungus in l'ochji

U fungi sò microorganismi viventi. Per destrillete ci sò parechji gruppi di droga. Per esse a terapia per esse efficace, deve esse precisamente a determinazione di u tipu d'u fungi d'attachete ochji.

  1. I Polini sò efficace à u levitu è ​​u microorganismu filamentu.
  2. A Natamycin hè un antibioticu cun un vastu spettru d'azzione. A ora, questu hè l'unicu medicazione per l'usanza tòpica, battendu cù e lattice fungali di l'ochji.
  3. L'Amphotericin B hè utili à u trattamentu di a keratitis da a fungi di levitu.
  4. À Azols sò trattati per i malati oftalmichi. Stoppanu a sintesi di ergogsterol è sò capaci di distruzzioni di i muri di i microorganisimi.

Hè necessariu di continuà a so trattamentu cù tutti i medicini più antichi forsi almenu dòde settimane.