Eserciti cù pescuvaghi per i femini in tutti i gruppi di musculus

Eincezii incù pescuvi hè dui simplici è efficace. Puderanu esse usatu per travaglià e diverse parti di u corpu. Stu inventariu hè dispunibule, è pò ancu esse fattu cù e vostre propriu mani o sustituiutu cù buchbe ordinariu di l'acqua.

Eserciti cù manu per manu

Cù l'aiutu di furmazione cù una pezza supplementaria, pudete rinfurzà i musculi è acquistà un bonu relieve. Inoltre, puderete sfrattate i prezzi di grassu, rinfensa è crescenu a elasticità di a pelle. U prugramma di esercizii cù pescu ci vole à travaglià i biceps è i triceps, per esse ghjustu mani. U pesu minimu hè 2 kg, ma hè megliu utilizà strutture dismuntable per esse capaci di crescita a carica.

Exercise cù bumbasse per bíceps

À e mani di vede bella, bisognu à travaglià u musculu basu - u biceps. Esercizii efficace cù pescuvaghi per u biceps, chì sò ricumandati per incaricà in a vostra furmazione:

  1. Putevi i pedi à u nivellu di u focu, è mantene e pesche vicinu à a fronte di a coscia. U duminiu hè di elevà a manu di u poghju per doblegà i brazze in i coddi. Per fà questu hè necessariu in exhalazione. Bassa mani in aspirazione, dopu a riparazione di a pusizione.
  2. Un esercitu pupulari hè l'esercitu "Hammer", per a quale l'attuali sò stati attaccati à u latu vicinu à i maletti. Fetta in linea / estensione di i brazzi, facennu movimenti cun l'antenatu. Hè impurtante per guardà i vostri coddi vicinu à u corpu.

Exercise cù pescuvi per triceps

U tricepsu facia è fugliale chì facenu e mani fistula, per quessa impurtante di carica stu musculu durante u furmazione. Per questu scopu, l'eserzii cù pescuvaghi in casa per e donne sò i megliu:

  1. Pigliate e pesche, focu annantu à a foto sottu. Tilt forward, mantene a dritta in diretta, è daveru e so gattine un pocu più. Hibiscus sò tenuti da u pettu, perchè i spaddi sò in una linea parallella cù u pianu. Dopu avè firmatu i vostri spalle, posanu e mani in l'exhalazione. In fine, avete bisognu à fà un pocu parete è rinvià e vostre mani à l'IP.
  2. Pi l'appressu successu, a manu di manu deve esse tenuta cù dui mani sopra a testa. L'apprezzamentu curretta pò esse vistu in a photo. Inghjola, venti u pesante da a testa, è dopu a riparazione di a pusizione, cunsigliate i vostri brazze in l'exhalazione.

Exercise cù pescuvaghi per pescuvaghi

Siccomu i spaddi ricèvenu una carica per escevolute numerosi esercizii basi, per esempiu, push-ups, sò cullate di una volta una settimana. L'esercizii basi cù pescuvaghi sò ricumandati per esse supplementatu cù insulatori:

  1. Mentre chì ghjera dettu diricciamenti bagnu vicinu à i spalle on i bandieri (remitire à a foto). Exhaling, rinviate i vostri brazzami, pisci in manu. À u puntu di fine, mantene, per aumentà a carica è pianta à lentamente i mani.
  2. Per u prossime exercitore cù pescuvaghi, avete bisognu di mantene a ghjente vicinu à u fronte di i vostri cosce. Avanzendu una trajectoria semicircular, sullivate e so mani chì sò più di a testa. In più di i membri, altre parte di u corpu ùn participanu micca in u travagliu.

Exercise cù pescuvuli annantu à u pettu

C'esercercellu, u grandu di tene ùn pò esse crescenu, ma pò esse tenseu, facenu è più attrattu. E l'eserze siguenti cù pescuvaghi per i musculi pettuali sò populari:

  1. Arrange nantu à u bancu è mantene dumbbells vicinu à u pitittu (palmi avanti). Un angulu right anu deve furmatu in u coddu. Exhaling, rinviate i vostri brazzi, è dopu a riparazione di a pusizione, torna à u PI. Hè impurtante chì i pesche si move in u stessu via.
  2. Senza fassi risalti da u bancu, mantene e mani nantu à u vostru pettu, curreghja in i codici per evitari strainu di bicepsi forti, è nant'à e to palme internu. Exhaling, realizate a diluzione di pesche, smintevi manu à a sensazione di stese in u pettu. Dopu un suspiru, susciteghja a manu.

Eunzii cun pesche di pesche

E ligne peri sò u sònniu di parechji ragazzini, cusì cù un pesu extra durante a furmazione, pudete ghjunghje u vostru scopu più veloce. L'esercitu effettue cù pescanti nantu à i vostri pedi hè ricumandatu per esse realizatu regularmente:

  1. Per travaglià i malati, fate stu uttèsimu: mantene i pesche in fronte di a fronte di e cosce. Permette à una luminu di distrutta in u bassine è i ghjinochji. Lean forward, alimentà a pelvis back, leaving the legs in a position fixed. Mantene e to mani e mani, è movi l'pescuvaghi in una strada recta. Exhaling lentamente, stand up.
  2. Per travaglià i quatriceps, stà impastu dirittamenti, tenendu sportiu equipamentu. Pascia un pianu in pettu, squatre davanti à l'angulu in u ghjinochju hè di 90 gradi. Dopu a riparazione di a pusizioni, fate u to pede è fate tuttu in l'altra parte.

Exercise cù pescuvaghi per i neri

Per fà i buttigli in strette, hè impurtante di trattà cù a carru extra. I megliu esercizii cù pescuvaghi per stu musculu: squatto è ghjustu à u muntagne:

  1. Fate agitatu cù l'alimenta di a pelvis, è perch'ellu si ciuscia davanti à e cosce righjunghjendu una paralla cù u pianu. Hè impurtante chì u spinu hè in una pusizioni diretta. Dopu a riparazione di a pusizione, stand up, exhmando.
  2. Fate cù pescuvaghi davanti à u curbulu o qualsiasi altru altu terra. Puteva un pede nantu à a curva è, imbuttendu fora, suttese, sparendu. In asprazione, suttili prima una pere e dopu l'altru. Fate nantu à i dui costi.

Eserciti nantu à a stampa cun pesche

Per fà u stomacu chjaru è bellu, hà bisognu di travaglià regularmente i musculi di a stampa . Ci sò esercitivi efficaisu cù pescuvaghi per questi musculi:

  1. Puscia una mani in i vostri malati, è in l'altru, tenite a manu di manu (palm à u corpu). Quandu inalite, piglià un pendentiu, riparazione di a pusizione à u puntu extremu, è raghjunghjenu u seguitu a ripetizioni. Fate tuttu in a direzione opposta.
  2. Per u prossime exercitore cù pescuvaghi, ghittarru annantu à u pavone, facistendu li so maghi. Purtate e so mani. Inhale, rinviate i vostri pierre è elle a testa è e spalle, è apreendu i vostri braccia à i vostri pedi. Dopu a riparazione di l'impurtanza, sottu u corpu è e mani in u PI.

Eserciti cù pescuvaghi per u spinu

In u furmatu, ci hè bisognu à esercizià per i musculi di u spinu, chì hè impurtante per u prucessu proporcional di u corpu. Inoltre, l'attività fisica aiuta à u scurdà di u dulore in questa zona è a migliurà a postura . Eincircusi pè i musculi in u spinu cù pescuvaghi sò adattati per a furmazione in u hall è in casa.

  1. Api di liggerà e vostras piernas e avanza dinò cusì chì a volta dritta torna parallella à u pianu. Aghjunghjite a testa, è mantene a manu in manu diretta (palme di l'autru). Solu l'opera di u travagliu, è u corpu fermu permanente. Apricta i pescanti à u corpu, apuntalendu i vostri codbe. Dopu una pauta curretta, mette e mani.
  2. Per fà i so exercite perseverate cù pescanti, fendu vicinu à u bancu, perchè nantu à u ghjinochju perchute in u ghjinochju è u bravu. In l'altru, aghjunghje u pesante, chì duvete bisognu à pull up à u to pettu à u so u coddu vicinu à u corpu. Hè impurtante chì u corpu hè immobbilu, è u travagliu hè fattu cù una sola mano. Inundatori, mette a manu.

Esercizii cumplicati cù pescuvi per a perdita di pisu

Tutte l'eserciti supra ponu esse parti di una furmazione efficace per tuttu u corpu è pò esse fatta in casa. Ci hè parechji ricetti nantu à cumu suppostusà cumpostu un cumplessu è impiegule.

  1. Prima hè bisognu di rializà esercitazioni cù pescuvaghi per i femini per a perdita di pisu, chì carghjò grossi musculi, per esempiu, nancci o cosci.
  2. Hè mpurtanti per elettu u pesu di pescuvaghi, perchè se u ghjocu è per pèrdite u pesu, da ch'ellu deve esse cumu chì serà pussibule di fà 20-25 rivoluzioni, è se - per aumentà u volumetru musculu, da 8-10.
  3. Ogni ecercercenu deve esse ripetutu in 3-4 approcqui, altri ùn sera micca bè.
  4. Avete movimenti brusgiatu è rapidu. Fate tutte e so manera chì pudete sentisce a tensione è u travagliu di i musculi.
  5. Prima di esse realizatu l'esercii basi, avete bisognu di preparà u corpu, per quale in cinque minuti avete duverà eserciturni : colori, rotazioni, piani è cusì. Sì l'uggettu hè a perdita di pisu, per l'esercitu pudete aduprà qualcosa di cardio.
  6. À i musculi dopu à a furmazione ùn hè micca minatu, chì hè particularmente prisentatu u ghjornu dopu, è per megliu risultati, hè cunsigliatu per finiscinu stinzendu i musculi chì anu recebutu a carica.
  7. Ùn fracete ogni ghjornu, perchè i mossi necessitanu tempu per u restu è a recuperazione. A megliu soluzione hè trè volte à settimana. A durazione di una lettura ùn deve micca esse 40 minuti.