Puppine in u fornu in filu

Furmagliu in u filu in u fornu, i prugne sò un ingressu excellentu à ogni insalata. Grazie à u trattamentu termale, a verdura trasforma in bocca è fresca. Oghje avemu dettu qualcuni modi di preparalli.

Cume a cuculla beets in un forno in foil?

Ingredients:

Preparazione

U fornu hè preinutu è cale à una temperatura di 200 gradi, setting a grille à un nivellu mediu. A furmazione per a furmazione hè intornu cun aluminiu foil. A pappagallo hè lavatu indisponduvule, e manciate sò smanciuti, è a cuda hè stata intacta. Amparemu l'arradichera nantu à una tagale è fugliale cura. Dopu à quessa, cambià a pitrilla in a forma prumessa, è l'arragghianu cù salte. Cima cù foil è cura currettamente in i canteri. Mandemu u dumiculu pè un furna pre-cali è aghjunghjenu 50-90 minuti, secondu u grandezza di u verdura. Prima di ricivisce a pettine, aghjunghjenu un puzzicheghja è verificate a pratica, perforendu a verdura in parechji posti. Appena trascinendu u mannaghju in un pianu è pienza. Dopu quellu cuncisione currettamente di e razzieri è a parti suprana. A pulemu da a pelle, rinsegna cù acqua calda è tagliate in tagliati finti.

Puppine in u fornu in filu

Ingredients:

Preparazione

Per affucà beole in foil, u fornu hè preinutu è cale à una temperatura di 180 °, facendu a grilla à un nivellu mediu. I vegetali sò bè ​​bagnu è seccu. Pigliate in legnu in lignu è lascià à fughjà quandu vi preparate in u fornu precuvenu.

Cù quantu aghjunghjese micca a pienu in filu in u fornu?

Questu durarà una ora, secondu u grandezza di a razzi. A prununzia hè verificada cù un scalu di lignu.

U verdura piglià cun debite, pruduttu, è sparghje nantu à una planica. Allora pulemu l'articulu di a buccia, trascinali cuscugliate u core cù un cuteddu è pozzu tràttile in un pezzu di rostu cuntenutu cù l'oliu. A salatura, u pebbullu à u gustu è in ogni cavità pusau un pocu crema agrecciate. Cunsigli cù un casgiu gratu, coperta cù una foglia di filu è fremite un pocu minuti in un forno caldo a temperatura di 180 °. Hè tuttu, manufatti savori è uttene prestu. A servitori com'è un pranzu, decoratu cù fresche fresche .