Chebureks cun carne - ricetta

A pruprietariu principale di u cumerciu hè una pasta fina cruciosa è carne succulente. Certu, à u tempu, u famosu tostu burru era postu in una varietà di raccordi, ma i cundizzioni sò l'impunimentu di carne in a so forma pura, o cù additivi cum'è e spices, erbe è furmagliu. Ricette parechji dicemu destinatu à dedicate stu materiali.

Chebureks cun carne in una padedda - ricetta

Idealmentu, a cumpagnia si deve esse preparata in a fritta fugliale, hè grazia à l'uniforme è simultaneiu parfizzi di tutti l'urdinazioni chì sta piccula staggione di viaghja torna l'ochji è l'bubbly, ma si ùn avete micca un frittu, una bona fritta fritta si pò cambià.

Ingredients:

Preparazione

In u calottu pane pour acqua è mette un pezzu di mantra. Piacà i piatti nantu à u focu, aspittendu u liquidu in ghjucu à fughje. Genusamente staduva cù l'acqua è aghjunghje a mezza rigina. Eliminate i pratici da u focu è ghjunghje a pasta elàstica, aghjunghje l'ovu è a farina restante in seguitu, seguità amassighjendu finu à chì u filu sarà elàsticu è abbandunà e mani. Questa prova di ricetta pè chebureks cù a carne hè chjamatu pà a crema, cum'è a farina perchè hè literale hà fogghiutu cù l'acqua furiu. Grazie à questu, u glutina steamata di a farina dà a prova l'abilità di mantene a succulenta caratteristica.

Per u rimplurianu piglià una vacca finamente chopped or missed a través d'un macinatu di carne, generosamente staghjone cun sal marina è pappinitura fresca è poi divendu a mità u vetru di acqua. Questa hè a rializazione più básica di chebureks, chì pò esse diversificatu à u so discretu.

A pasta fria hè dividita in porzi, ogni ghjornu in un cilantariu chjude, ghjocanu l'impunimentu in una di e mitde di a strata è caghjà a secunna, sdegnu i fili. Calami l'oliu in una padedda di fritterra è frittura in i praticelli in questu questu quì casca.

Chebureks nantu à u iogurtu cù carne - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Salt u iogurtu è fate l'ovu sfata. Passa a farina per un pene, è in u centru di u slide riziscente, fate un pirtusore è l'impriva cù kefir. Amassi a massa è lasciarà sottu à una bagnu facia per media ora, u simplice simplice per facilità a furia.

Per trasfurmà un pezzu di vacca di grassu, torce è in carne piccetta. Cù una licenzie, diventene un catu biancu è l'agliu, se vulete, pudete aghjunà a veghje à questa mutazione. Cumbiri di cipolle cù carne, aghjunghje u kefir è ghjustu salitu.

Scacciate e porghje di pasta in discu primi, disposti u riposu in u centru di ognunu, è doblegate è aghjunghje l'arme. Ogatati finiscenu fritteri in u frittu, è poi ponu nantu à carta di pettini di ridivanu di l'excrementu grassu.

A ricetta pè i carni di Crimea

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Prima di fà noi cù a carne, preparanu una basa croccante per elli. Piglia a fari la farina salata, a mantra è a grippa in i flocculati è diluce cù l'acqua. Cum d un luglio per un ore, è fate u rivestimentu. Per quellu di l'ultimi, tostate a valezza in ogni modu convenientu è fegate i cipulite cù l'denti d'aziende. Cunzione di cipolla è carne, aghjunghjenu a mantra funnuta, l'acqua, spices.

Scacciate e porghje di a pasta, distribuzione u rimplante, fasciate è dùie velli. Frittu i cumpagnie in petri pre-caliu finu à liccà.