Caps Moncler

Moncler hè una marca chì hè spicializata in creà roba di l'inviendu, ma teni una seria di cullizzioni dedicata no solu à u vaghjimu-invernu, ma ancu à a staghjone primavera-estiu.

In i cullez d'invernu, in più di e ghjuvelli è di i capelli, i vestiti, capelli è i ghiaccani, ci sò ancu cappelli.

Canelli di donna Montclair - moda è cunfortu

Quandu crea un capu di Moncler cun pompa, cum'è una regula, a lana o furna naturali si usa, mentri a filata (Montclair crea capite femminile) compone di più di 50% di l'lana chì addenda materiale hè aghjuntu solu per chì a lana ùn fate itching e micca cadeci in lumps.

U capu di Montclair cun pomperu hè u mudellu più famosu in u cullezione d'invernu. Cchiù menu spessu ùn pò vede ghjunti sportivi senza tappe e pompeux.

Comu sempre, l'affari prumetti assai attendu micca solu per a qualità di sketch, ma ancu per l'estetichi: in u decoru i stingiali è i patroni di cuntrastu. Cappelli populari in questa stagione cù una solda grande sò una pompa grande (in unu di i mudelli populari è tricolore è cuntrastanti), è ancu un patente di "pigtail".

A parte suprana hè decorata cun un patale di "flussu" di "flussu di nivi" è u logu di l'impresa. Stu approcciu cuntenutu hè tutale di corrispondenza à l'stilisticu europeu, chì spessu salde entre u decoru immubiliatu è u laconismu generale di e cose. A dimostrazione di u logu hè a caractèrera di a roba di a donna muderna moderna, in quale a marca hè un spessu un cumpunente di l'imaghjini di a persona chì chjese.

Ma no tutti i mudelli scrivinu stu stile, quelli chì ci vole à chjama, pussibilità di sceglie un caprettu cù stile. A scrittura "Moncler" di stivalite nantu à a lapeluna è picculi logoti numerichi chì dotting u cappellu tutale hè presentata in u mudellu di giovane senza un pompa.