Vitamini per l'ameglie per a mamma

Cum'è sapete, u latti di mamma hè un pruduttu utili è equilibratu. Per i zitelli sò l'unica fonte di nutrienti. In questu casu, a cumpusizioni di u latti hè in tuttu dipende di a dieta di a mamma. Cusì, cun monotonu, pruletati di prutezioni è cunsiglii ricche di vitamina, u zitellu ùn puderà micca riceve i nutrienti necessarii. Questu hè spessu nutara in u periodu di vaghjimu è invernu. Hè in questu tempu è ci hè bisognu di vitamini, in particulari per a mamma, chì, cù l'ambrati, deve monitorà dettu u cuntenutu di nutrienti in a dieta.

S'ellu hè bisognu di eddu vitamini à l'alimentaura torca (GV)?

Pruvati scientificamente chì a mancanza di nutrienti è di vitamini in a razione di l'infermiera ùn pò micca solu di causà u beriberi in u zitellu, ma ancu avè avutu in modu avversu u prucessu di u tazziulamentu.

Hè per quessa chì cù medichi di GV sò ricumandati per piglià vitamini supplementari, cum'è C, E è PP. In questu casu, hè megliu se entra u corpu in forma naturale, i.e. in a cumpusizioni di l'alimentariu.

Cusì l'acidu ascorbicu si trova in frutti comu u kiwi, i cranberries, pasti, girasoli, dogrose, persimmon, etc.

A vitamina E cuntene acezzi vegetali cum'è l'oliu, u girasole di linseed, è ancu com'è cereali, pomi di girasole, nocci.

A vitamina PP si trova in l'alimenti cum'è u fiocciu di cibo, ova, pesci, furmagliu, latte, filet di pollulu. In i pianti, l'acidu nicotinubu hè abbundante in pumati, patate, bruni, zappiani.

Per incaricà a crescita di a proteina è di grassu in u latte maternelle, i medichi cunsiglienu per manghjà più di l'alimentariu chì cuntenenu a vitamina A, B, D. Hè liccenu latte, mantra, furmagliu, fegate, ova di pollo, zucca, pesce, cereali.

Ciò chì ci vole ch'e avutu da vegu apri a dà nascita è allacciu?

In vista di u fattu chì micca sempre a mamma hà a pussibilità di presentà queste o questu pruduttu in a so dieta per via di una reazione allergique per l'organamentu di u zitellu, ci hè bisognu di vitamini uttene da u mumentu artificiale.

Prima di piglià qualcune di vitamine per a lattozza, una donna hà da cunsultà u duttore. Sò productiti in forma di pillettes, dragees, capsule. A maiò parte di spessu, i nomi di l'esperti, i cumerci di vitamina. I più cumuni sò:

A multiplicità, freccia è durazione di l'admission deve esse indicatu solu da u duttore.