Cake recipe with cherry dough

U cidru cù cereixe da pasticcii curtite hè un gustu assai gustoso è diliziosu chì faciarà a vostra casa cun cunfortu è cumportà tutti i membri di a famiglia per una festa di té di famiglia. Operei molti recette interessanti per a preparazione di sta prufumata dilicata.

Cake recipe with cherry dough

Ingredients:

Preparazione

Per fà appicchà un pastellu siducia cù un cherry congelatu, amassi prima una pasta curtida. In un tastu, fate u ova, aghjunghje u zuccheru è frettu ssa tutta tutta a furchetta. Poi putate l'oliu crudu affucatu è u ghjornu à u gustu di vilidinu è una pellintida di soda di furnitu, extinguitu cù u vindu di sidru di pumutu o di u zucchero di limonu. Aglitini gradualmente a farina, è appicultà a pasta elastica. Dividisci in 2 parti inugidenti è mette in un cinematograficu di cullezioni è mette in u locu. A maiò parte di a distribuzione uniformi in un pappagallo. Cilieggi pre-desfrost, falesa di u liquidu, spresse è valdi in a massa. Avà pigliate una fetta congelata è fegate micca nantu à e raghji nantu à un grossu rossu. Mandemu à u fornu è agite durante 15 minuti, finu à chì u cuddotto rossu cù ciliegia da a petita pasta hè biancu.

Cugliera aperta cun un bocadillo shortbread

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Toletta u mantellu funghi friddu in una tina prufonda è moltu di zuccaru, cù una furcedda. In un pezzu separatu, fate l'ovu, batte cù un mezcladoru è fremula in l'oliu. Aghjustate un polvillo di pagliaghju, fassi in a farina è tira u zuccherinu è a villeillina à u gustu. Imbulighà a pasta uniformi. A furmazione per fugliale hè ridituta cù l'oliu, distribuzione a massa nantu à a superficia entera è a rinfriscà in a frigorifera per una meza ora, o per 15 minuti in u locu. À a pasta congelata forme quadri petite. Cirasa sciuglute in anticipu è frettu cura di tuttu u liquidu. Scambià a bacca nantu à a pasta, sprinkle cù u zuccheru è mandate u pastellu à u fornu for about 50 minutes. Acaba una pudastanza un pocu friddu è aghjustò immediatamente à a tavola.