Gelatina di currant negra

A vitamina C hè vitale per u corpu umanu è deve esse attu di manera sistematica. Ma ùn pudete micca sempre manghjà i limoni - hè male per l'esamela, è a monotunia hè sbagliata. Però, micca un prublema. In decine di prudutti, u cuntenutu di a vitamina C hè ancu più altu chì in limoni, è à un prezzu sò più affordabbli. Pudete aduprà rabe di pascetta negra - in elli, a vitamina C hè di circa 4 volte più ca in frutti straneri.

Delicious desserts

In u stessu, grosu negru hè assai piacevule à u gustu: hè una piccula zucca cun una pelusa picca è a polpa suculenta succia. Nimu ùn ci piace a sta cumminazzioni, cusì a giràccia hè più spessu apprezzata à i postri, hè prestu da ellu, cunfettu, compoti. Opzione deliciosa è utile - gelatina di currantia negra. Questa hè una farfalla semplice, chì hè sicuru per piace u zitellu è l'adulte. A strada, ùn avemu micca cunsigliatu di gelatinizazione nantu à u currantu negru à l'inguernu. Hè megliu di cunghjelà a grosta, è digià in i friddi mesi, fate un gustu, fraganti di vitamina patevule, com'è un ricordiu di l'estiu. Diciaraghju cumu fà a gelatina di currantia negra.

Simple Jelly

A ricetta per a gelatina di currant negra di a serie "ùn hè micca piacevule, ma solu assai." Dopu tali ricetti hè bonu per insignà i zitelli per cocchi.

Ingredients:

Preparazione

L'opra più simplice è più caru hè gelatina di currant negra cun gelatina. A meza l'acqua, càlculate à 45-50 gradi, manciassi a gelatina. Se pigghianu l 'abituale, lasciate durante una ora, dissolvi rapidamente dopu à un quartu d'una ura pò scurdate. Hè mpurtanti ricurdà dui punti: u primu - cuntenente in constantità, perchè chì a gelatina ùn hè micca abbruciata, u sicondu - ùn fracete. Quandu ebbe furmulariu, a gelatina hè distrutta, perchè avemu da mette à circa 80 gradi è sguassate da u focu. Da a secunna mità di l'acqua cù u zuccheru, fate u ghjacciu, ci femu di battiri è un pasciduzzu lavatu è ligne zipre. Fettighjemu da circa 10 minuti, femu foglia è fegate in un colpu per sguassà e muntagnoli. Scalfitùtemiu e dui misure è purtava in molde. Fessi a gelatina di a currantia negra durante parechje ghjorni in a frigoristica, dopu chì pò esse preseltu è sirvutu cù u polu di zuccherinu è e foglie mint, tè o compota .

Una opzione più utili

Ùn hè micca sicretu chì quandu a culinaria, parte di vitamina C hè distrutta, perchè pudete fà marmura di currantia negra senza coccia. Per fà quessa, cambiemu a tecnulugia.

Ingredients:

Preparazione

Per fà stu gelatina, hè bonu per usar un spedore. S'ellu ùn hè micca, permettenu u grosu à u macchina à a carne è, usando a gasa, struisce u zuccu. E mischjà u zuccaru cù u zuccaru è si allora un quartu d'una ora per fà u zuccaru. Sugisce a gelatina in acqua calda. Quandu ci dissolvi, calore nantu à un focu petidu, ma micca di furore. Quandu a gelatina hè stata rienzione à a temperatura di l'ambienti, aghjunte u zucchinu currant, stitch bien è poni in a fria frigorifera finu à chì hè solidificatu. Cusì hè stata assai gustosa è utile di gelatina di currantia negra, a ricetta, cum'è pudete vede, hè assai simplice.

Quistione creativa

Hè intesu spessu si hè pussibule di fà marmura di currantia negra senza gelatina. Per i vignaghjani, ci hè una scelta - pudete reemplazarà a gelatina, chì hè un pruduttu d'urigine animali, nantu à l'agar-agar - hè generatu da alga. Pudete ancu cocurinu puff jelly da u ghjacciu di parechje frutti è frutti. Per fà questu, preparanu, per esempiu, lampume, fragola, albicocca, cherry o di una altra gelatina di a sola ricetta (sustituia solu bagias), fassi l'gelatina in u fogghiu, fate guardà in a frigorifera. Quandu hè solidu, impone u capu dopu. Cusì, a preparazione di gelatina di curranti negra è altre frutti è freschi hè un prublemu divertente è creattivu.