Cheryl Cole è Liam Payne ninnenu i rumori di a splutazioni di u libru articulatu di a luce

L'emergenza di Cheryl Cole è Liam Payne cum'è un paru nantu à a catifa russa di l'equivalente britannicu di i Grammy - i BRIT Awards, hè unu di i sensazioni principali di l'avvenimentu musicali chì hè stata a vigilia in Londra.

Beautiful couple in un extravaganza musical

Dimanche à U O2 Arena, u BRIT Awards-2018 hè statu prisentatu. In u fotocraticu di a notte gala cù rosi bianchi, Rita Ora, Justin Timberlake, Elli Goulding, Ed Shiran, Dua Lipa, Rosie Huntington-Whiteley, Courtney Cox cù Johnny McDade, Emma Bunton, Haley Baldwin, Kylie Minogue è altri rapprisintanti di mostra cummirciali è micca solu.

Rita Ora
Rosie Huntington-Whiteley
Ed Sheeran
Dua Lipa
Courteney Cox cù Johnny McDade
Ellie Goulding
Emma Bunton

Liam Payne, chì in un duore cù Rita Ora à l'eventuali, realizava a canzona per voi, chì diventò a soundtrack à a film "Cinquanta sfumature di libertà", vense à u partitu cù a sposa è a mamma di u so figliolu Cheryl Cole.

Liam Payne è Rita Ora
Cheryl Cole è Liam Payne à i Brit Awards-2018

Cheryl, di 34 anni, hè stata fantastica in un mini-vestitivu nìvuru nantu à una spalla da u Jean-Louis Sabaji liquanu di 1.450 liri. A manica di l'armata di u cantanti pareva l'ala di u piobu. U piucianu nìuri nantu à una foresta di Saint Laurent incù rougherie rosati è rosi cuntenenu una prufessione espectacularità di una bellezza.

Tuttu hè più di bonu

Pusendu davanti à i rapprisagri è à darreri di l'scena di i BRIT Awards, Cole è Payne feddi mani è suecia, refuting rumors di prublemi in u rapportu.

Leghje ancu

Pensemu chì à u principiu di a settimana, i mediate occidentali rapprisentanu chì a parting Cheryl Cole è Liam Payne, chì inseme à u figliolu di Baar, di 11 anni, hè assestatu. Inesidu Liam, chì ùn hè micca solu 10 anni più ghjovani chì u so sposa, ma ancu assai più riccu ch'è ella (a prublema di Cole hè £ 20 millioni è Payne hè 54), hà discorsu ancu cù l'avutri l'issueu di custodia di u zitellu è u pagamentu di pensione razonima.