A Deusa Freya

In a mitulugia scandinava, a dea Freya era patrona di a fertilità, amori è bellezza. Ùn ci era nanzu à uguali trà ella nè da mezu di i dii, nè da trà e donne mortale. Hè stata versata in magia è hà sappiutu vola, grazia à u falanu ghjustu magicu. Sicondu i leggjesi esistenzi, quandu Freya volò nantu à a terra, sparsi a rocitura è u sole. E li lacrimi di a dea, chì cascanu nantu à a terra o in l'acqua, diventonu ambrata. Freya puderia dinò in un carru pruduttu da i cattivi. I so cumpagni filler eranu i spiriti d'amore. U so valore principale hè u collardu amber chì hà ricevutu per quattru noite di amuri cù nanu, simbulizendu i quattru elementi naturali.

Chì hè cunnisciutu di a dea di l'amore Freyja?

I scandinavi anu crìdinu chì u core di a dea era cusì grande chì puderia darà cura di tutti i persone. Malgradu u grande numaru di caratteristiche pusitivi, Freya hè ancu un formidable guerrier. Hè cunsiderata cum'è principale di i Valchiri, chì portanu l'ànima di i guerrieri difettuti à Valhalla. I simboli di sta dea sò una lieva è un cat. L'appellu à Freyja hè megliu realizatu u venneri, cum'è era u ghjornu chì l'anziani anziani dedicate à ella. Hè questu tempu chì hè cunsideratu ideale per l'affari di amore. Sicondu e legends, Freyja hà avutu a forza per cuntrullà u tempu è nuvole. L'anu cunsiderata per esse patrona di l'acqua è di l'acqua.

I rigali Freyja hà bisognu di fà un altare especial. Ùn deve esse micca in casa. A megliu si hè una petra o un tocbu. Purtate u locu chjamatu cù un velu di amaru o verde. L'imaghjina di a dea hè stata colata in u centru di l'altare. Installa puru candele di verde, amaru, oru o marrone. Comu ornamentu hè megliu aduprà fiori - margherite o primula. Pudete ancu mette statuette di gatti o pianti ambra. I runi di Freya: Fehu, Perto, Ingus, Hagalaz, Berkana, Laguz. Comu rigalu per questa dea pudete furnisce u melu, documenti, frutti, fiori, ornamenti , etc. Da Freya, in particulare, li piace belli facianu e so mani.

À l'altare, puderanu duverà diverse rituali chì sò assuciati à a dea. Pigliate una di elli. Un ritu simplice aiutà à portà l'amore à a vita. Hè bisognu à pusà una cannila rossa nantu à l'altare. Lumi u incensu di sandalwood. Solu possibbili ponu annantu à l'altare cuncepimentu ambru. Per u rituali, avete bisognu à piglià una corda rossa è piglia un cìrculu davanti à l'altare. Stand in u so centru è dì à sti parole:

"Freya, a grande dea,

Queen of the Valkyries,

A vi dicu in questu ora,

Chjama à mè, a vostra sacerdotessa,

Attenti à mè, a to figliola.

U più beddu! Vi vogghiu chiamari

Venite à u mo circulu magicu,

Ozari cù a so lume.

Cusì sò.

Stand in i ghjinochje è attaccà trè nodi da a corda, dicendu:

"Freya, a grande affare,

Deessa di l'amore è bellezza,

Ti dumandu, sì, dìssenu,

Fate una passioni in a mo vita. "

Stancu abbandunate in l'altare per trè ghjorni, è poi pone in un locu sicretu. Assicuratevi di ringraziari à Freyja, cù questi parole:

"Beautiful dea,

Sapemu chì sì sempre cun mè,

Sempre detrás da mio spalla,

Sempre mi protegenu.

Grazie, per a vostra aiuta,

Grazie per participà à u rituali.

Dicu à addivintà, grande!

Una festa cun alive

Ma u parting hè ghjucu.

Hello and adieu. "

Quandu, partendu nantu à l'altare vetru di vinu, chì in a matina dopu vi necessarè nantu à a terra.