U Giardinu di Eden - in a ricerca di l'Eden Biblicu

"... U Diu Signore hà postu un paradisu in Eden in u livante; è ghjittassi quellu chì hà creatu ... ". Durante a preghje, vulemu circundà à l'Orienti, è ùn ne capemu chì ci circà è ùn ponu truvà a nostra Patria antica, chì u Signore hà criatu per noi, è chì avemu perdiu ... ma forsi ùn era sempre?

Chì ghjè un Giardinu di Eden?

U Garden of Eden hè u locu magicu chì Diu hà criatu per u primu omu, hà fattu crià una mòglia, chì cun l'Adamu è Eve anu stava in pace è armonii, pècuri, pani, belli fiori è maravigliosichi. Adam hà cultivatu è mantene l'ortu. Tutti i cattivi viventi ci esistenu in perfetta armonie cù elli è u Creador. Dui dui maravigliosa arburu criscenu questu - l' Arburu di a vita è u sicondu - l'Arbre di cunniscenza di u Bonu è u Malu. L'unica banna era in paradisu - ùn ci hè micca fruttu da questu arburu. Violà a ban, Adamu purtò una malidizioni à a terra, trasfurmendu u Eden fiorente à u paradisu ghjianu di u diàvulu.

Unni era u giardinu di Eden?

Ci hè parechje versione di u locu di Eden.

  1. U paradisu celu di i diu di sumeri è Dilmun. A descrizzione di u Garden of Eden ùn hè micca solu in a Bibbia, i ricerchi anu truvatu e pepulcu Sumerianu, in quale hè stata un magnificu giardinu.
  2. A ricerca archeologica prova chì i primi animali è i pianti domestichi appareru nantu à u territoriu di l'Iraq, Turchia è Sìria.
  3. Ci hè un puntu di vista interessanti chì Eden ùn hè micca un cuncettu geugraficu, hè una epoca tempuranea, in i tempi di quale u mondu sanu hà avutu un clima ideale, è u giardinu fiore era a terra sana.

Intènditi di truvà u locu induve era un giardinu di Eden nantu à a terra, annunziate nantu à u Medievu è ùn avete micca oghje. Ci sò ancu ipotesi stramei - chì u paradisu era in a terra. Certi scientifichi crèdenu chì e coordeniche exacte ùn si pò truvà, perchè Eden hè statu distruttu durante u Flood. Qualchissia vi u prublema di truvà l'Eden paradisu in l'attività sismiche di u locu, è l'impussibilità di identificazione per questa raggiuni. Un gran numaru d'ipotesi scientifichi è pseudo-scientifichi ùn aghjunghjenu micca una risposta esatta à a quistione di l'Eden existitu nantu à a terra è, probabbilmente, per un tempu assai tempu ùn hà micca.

Giardinu di Eden - Bibbia

Qualchissia chjesa l'esistenza stessu di u Garden of Eden. In ogni casu, a Bibbia detalla bè a so situazione. Eden hè un territoriu in u livante di u qualchissia hà fattu crià celu. Da Eden trasiu u fiumu è diventata in quattru canali. Dui d'elli sò i fiumi di u Tigri è Eufrate, è l'altre dui sò una occasione per disputi, perchè i nomi Gihon è Pison ùn sò nunda. Puderete cunsezza - u Garden of Eden hè in Mesopotamia, in u territoriu di l'Iraq mudernu. Inoltre, i satelliti geosincroni stanu chì, cum'è a Bibbia hà dettu, ci era veramente quattru richi in l'interfluvuli trà u Tigri è Eufrates.

Jardini Paradisu in l'Islam

Menzione di u Garden of Eden hè in parechje religione: Gianna hè u nomu di u Garden of Eden in Islam, hè situatu in u celu, è micca in terra, i musulmani fideli seranu quì solu dopu à a morte - u ghjornu di u Judgment. I i ghjusti sò sempre 33 anni. Paradisu islamicu hè un ortu chjughu, robbi luxurii, donni eternamente ghjovani è donne amate. A ricumpensa di u ghjustu hè a contemplazione d'Alà. A scrittura di u paradisu islamicu in u Koran hè assai culurita, ma si ponu dettu chì hè solu una piccula parte di ciò chì a ghjuste sinceramente pensa, perchè ùn hè impussibile di sentire è descrizanu solu in paroli solu cunnisciutu da Allah

Dimoni di u Garden of Eden

A felicità di Adam è Eve in Paradisu ùn durria micca. I primi pirsuni ùn sapianu u male, senza violà l'unicu e principal ban - micca i frutti di l'Arbre di u sapè. Satanatu, avèndulu dettu chì Eva hè curiosa, è Adamu li senti à piglià a forma di una serpente, u persuade à pruvà à u fruttu di l'arbre proibitu: "E persone saranu cum'è Diu ..." Eve, scurdendu a banna, ùn solu ùn pruvate nunda, ma ancu trattatu Adam. Tanti sapiti - parechji dolorsi, a Serpenti in u Garden of Eden facia l'ancestori incertevuli per esse cunvintu di questu, quandu per a disubbidenza u Signore hà condensata à a malatia, a vichjàia è a morte.