I rigali di i Magi - chì rigali hanu i magi purtate à Ghjesù?

"Regali di i Magi" o "Adorazione di i Magi" - Menzionate in l'Evangelu di Mattu, una storia notu di i magichi chì anu venerà u zitellu Ghjesù cù rigali especial. I Cristiani è i Catòlichi celebranu l'avvenimentu u 6 di ghjornu cum'è l'Epifania, ancu in i testi di sta data varieghja.

Quale sò i magi?

"Magi" hè traduzutu da u grecu - "maghi", Herodotu nnuncia à i so scritti chì stu populu - rapprisintanti di a tribù di Medes - una casta particulari, chì era rispunsabili di a religiosità di u pòpulu sanu. Quale hè a magi in a Bibbia? In l'Anticu Testamentu sò referenu cum'è sages e clairvoyants, vivenu trà i Medes è persiani, è in u Novu Testamentu annantu à i Magi sola era scritta quandu ricanuscibbenu l'Infant Jesus comu u Re di i Ghjudei. Tradizziunamenti, l'artisti prisintonu trè magichi vicinu à i Bogomladenets da persone di e diverse età:

Regali di i Magi - Bibbia

Quale sò i Magi è i so doni? In i raccoli belliali, sò sempre citatu, cum'è queste trè re d'autri paisi chì vinianu a ricunniscenza di l'autorità di u novu capu di a Ghjudea. I rigali santi di i Magi sò trè temi, cusì a storia chjamata trè peticionarii. Ancu se in i scritti di San Augustino è di Jean Chrysostom, hè citatitu chì i Magi eranu dòdeci, altre legenda chjamà u grande numeru.

In certi paesi europei, u ghjornu chì u guvernatore si vultà à adurà Ghjesù, hè chjamatu festa di i trè re, in Spagna, ancu u 5 di jinnaru, cavalcades magnifiche sò arrangiati. In quantu a data di quandu i Magi arrivanu à Betlemme, ci sò parechji versione:

  1. Sicondu a tradizione di l'Ortodoxia - dopu à dodici ghjorni di Natale .
  2. Sicondu a legenda di a chjesa di l'orientali, i mesi passanu dopu à Natale.
  3. In l'Evangelu di Pseudo-Matthew - più di dui anni da u ghjornu di u nascita di u Diu-zitellu.

Chì site di i magi purtate à Ghjesù?

U discipulu di Cristu, Matteu, discrivi chì i Magi rulinu quandu sò in e paese di u livante. Quandu anu vistu a stella di Betlemme in u celu, u cunsideranu un segnu è seguitonu. Quand'elli ghjunsenu in Ghjerusalemme, deciseru di turnà à u regnu reinante Herod per sapè cumu truvà u novu Re di i Ghjudei. Ùn pudia micca deve una risposta, è ellu stessu dumandò à i magichi per avè sappiutu induve era, apparenza per salute. I capi si seguenu u lume di notte à Betlemme, induve truvonu a Vergine Maria cù u Ghjesù.

Chì hà fattu i magi chì portanu à u Diu? Tutti i sugetti di a legenda sò attribuiti un significatu spéciale:

Chì significà u regali di i Magi?

I rigali di i Magi Cristu - venerati da tutti i believers, un capellariu, un travagliu unicu di l'arti di antichi maestri. Questa 28 stati di i filamenti di u doru, saldata à u patronu originale, i scientisti l'defineanu com una tecnica antica di filigree cù grànculi. Zern sò petite boli d'oru chì sali distrugghinu sopra à u pianu, è facenu più chjaru. U mudellu di qualsiasi di elli hè unicu è tutti e formi sò trè è quadrangulari. À i cimini geomtroni sò stati attaccati di argentu cù 60 caviculi di incensu è mirra.

I rigali chì i Magi purtonu à Ghjesù ponu dettu chì l'antichi magichi ricunniscìanu immediatamenti u fattu: u reale di Ghjuda era rettu. Per quessa, elosciunu rigali di costu ancu prima di visti u Diu di zitellu. In u simbulu di i rigali, i cuntimpuranei vedenu un lettore di Diu à i persone chì i prufeti chì pronicceranu u nàscita di u Figliolu di Diu hà dichjaratu a verità. Ci hè una versione, suppostu, i rigali di i magi originanu a tradizione di scambià rigali per u Natale, è più tardi - diventendu à u ghjudizioru.

Chì era u nome di i Magi chì purtonu i rigali?

I nomi di i Magi chì vènenu à u Cristianu sò stati dispunibule nantu à u mosaicu di a chiesa di San Apolinar: Caspar, Melchior è Belshazzar. Una di e leggende ancu mencione u quartu magu, Artabon. I scientisti crede chì i trè re sò ricivutu quelle nomi solu in u Medievu. Perchè l'altri nazioni l'u primu, chì venerò à Ghjesù, i capi si sò stati chjamati altri à l'altri:

  1. Avimelech, Okhozat, Fikol - trà i primi cristiani;
  2. Gormisd, Yazgerd, Peros - trà i Siriani;
  3. Apellikon, Ameri è Damascu - trà i Grechi;
  4. Magalah, Gilgala è Serakin - da i Ghjudei

Induve sò i rigali di i Magi?

I legends dicinu: l'oghji rigali di i Magi, a vèrgine Maria hà datu à a Comunità di Cristiani di i Cristiani, è più tardi i platti di oru anu mandatu à u tempiu di Santa-Sophia in Constantinopuli. Quandu a cità hè stata cunquista da i turchi in u 15u seculu, a princesa di Serbia Maria Branković hà sappiutu per piglià u sacru à Athos, induve era tinutu durante cinque seculi in u monasteru di San Paolo. Perchè e relìqui facenu un arcu speziale, quandu u regali di i Magi sò purtati à i tempii chjappi di u mondu, perch'elli anu adurati per i criri.