Chastushki u 9 di mese per i zitelli

Ùn importa micca quantu difficili l'anni di guerri, i persone russu sempre sò esse veru à e so ànima, di quale chastusciate sò partitu. È sò quelli chì spessu guardatu suldati è civili di dispoltivi e pèrdita di a fede in elli in i razzii è i lamponi. E ora, à a celebrazione di u Vittore di ghjornu, pudete sente rattling riming lines di i figlioli, per quale a ghjente hè stata ancu cun coppiu divertenti.

Chastushki u 9 di mese per i zitelli - sò i canzoni divertenti chì sò longu u so repertoriu per i pupulazioni di scole è i kindergarten per i vacanze. Fate assai toccu à i so labellu di i so figlioli sò e rive chì si ridendu è spessu cù i pueta maestri è i educatori chì sò stati à i zitelli è e parolle di chastochiotti, perchè à un matininu solenni parenti è veterani.

Chastushki u 9 di maiu pè u kindergarten

Alcune parechje è matri, avè esse smeghjate micca chì elli stessu cantonu questi filamenti in a so zitiddina, cù sorpresa è tremore in u cori volenu torna à sente di i so figlioli nantu à una matinee festiva. U testu di i studii di i zitelli u 9 di maghju hè sempre assai simplice di ricurdà, è più impurtanti - cumprendi à i zitelli. Quì cupolate cusì ponu esse amparati cù i zitelli per celebrà a vittoria di u fascismu:

Nè Patria hè più bella!

Ùn ci hè micca un heroe più forti!

U nomu di a Patria hè a Russia.

Prutene a so prestu.

***

E suldati è ufficiali -

Tutti in u paese aspite à una persona estimata.

Ritorna cù una vittoria,

Ci hè una salute in l'aria!

***

Viu u lavu in a nebbia -

Ci hè un navi blue.

U mio milenochek in u so mantellu

Ghjè per una caminata!

Chastushki u 9 di maiu per i scoli

Per i zitelli chì anu studiatu à a scola, i chastusi ùn sò micca troppu diversu da quelli chì sò sungati in kindergarten. Dopu tuttu, u significatu di u chastushka hè chjaru à tutti, è pò esse realizatu da e persone di ogni età.

A preparazione per a celebrazione di u ghjornu di a Vittoria in a scola hè più seria è minima, chì significa chì u repertoriu di i participanti sò da elli nunda. Aprènza à toccu stampi tutti i carusi è di e donne, perchè per tutti quellu ci hè un bonu tema.

A noi nantu à u glorioso

Bryansk forest,

Una sola vota facia Hitler,

Ma aghju vinutu per andà in u minimu, ùn pudia vultà.

***

I partiggiani intrìanu,

Portu una cinta rossa,

Partizan caghjò in amore,

Mi tesoru u partiggianu.

***

Toccà trè acordioni

Aghju fattu, danza,

Per Vanyusha the Partisan

Dumani si sposu.

Per celebrar u novu di maghju era u più vicinu à a realtà, i vestiti militari nobili furiose da a mamma sò assai utili . Ùn hè micca difficiule da elli - vi tenite bisognu di un colore protettive di colore per cavallu cunchjuti, tunizii è capelli, e cose cusì faldes. I figlioli, cù uniformi militari, sentenu orgogliu in u so paese.