Calzature di donna per u vaghjimu

Quist'annu i pruvisorii veramente pruvate, è offrenu cusì una varietà di mudelli di mudelli di donna in u castagnu, chì l'ochji fughje, è puderete scegliendu ciò chì hà sunnatatu da un pezzu tempu, in quantu à u modu, è in quantu à a varietà di culore.

Stiletti di donna

U calzate per u vaghjimu senza tacchi sò rapprisentati da u più grande varietà di i scarpi in u stilu di u masculinu , è ancu cù stivali eleganti, sportivi è sapelli. Per parechje tempi in a cima di a moda, i mudeli chì venenu à noi di a ropa di l'omi, sò Oxford shoes, derby, perdedor, martins. I sguassate a feminità è sò assuciatu cumminati cù i pantaloni cutturini ligne nuvatezza. À novu in u stadiu di a moda vene a ghjallinella, è i mudelli senza un puntu in più stretchatu, è ùn certamenti ùn vede micca vulgari. A moda di vaghjimu nantu à i scarpi ancu noi chì duverebbe ricurdate di e stivali di gomma è di novu adupirà cù gioia. Questa stagione, alcuni di sti stivali sò diventate solu trasparente, perchè chjappà, pudete dunque esse sicura chì a vostra pedicure hè impeccable.

U cuncelu hè ancu rapprisintatu assai, cum'è i scarpi per u vaghjimu nantu à una falce. U tanke hè una varietà di altures, è dinò di u disignu furnitu cù formi futuristichi è di culori in parechji culori. Hè practicamente elevatu à a gradu di un oggettu di l'arte cuntenutu. U punteddu hè più grossu è più stabilu, anche in certi cullezzione, capelli è ancu (cum'è in Miu Miu) anu trovi dui punti di ferru chì facenu u rollu di un talone. In a cullezzione di Balenciaga hè un intricatu hybridu trà una falce è un talone.

À l'buttigliati tradiziunale, i scarpi, i scarpi è di i botzelli d'altri u vaghjimu si sò uniti ancu da sandali, chì portanu in l'ultimi ghjorni in caliu cù calze.

Se parlemu di a cunfigurazione di a parti di i pezzi di i scarpi, in questu annu, i mudelli di moda anu fattu un punctuale di punta è in uppo redondeatu, in più, mudelli cù un muru di quadru riturnatu à i podi.

Sucietà à questa scena sò fatti di cuir, suede, cuciurte, tela, gomma, tela bianca è decorata cù strisce, perforazioni, ricami, mosaicu, perdi, retama di ferru, catene, piume è parechje altre elementi di decoru.

U culore di i scarpi di donna

A scelta di colore hè più ca maiò maiò: quì è i culori naturali di a pelle, è versioni culurati è stivelli, fatti da scatuli multi-colore. Blu, verde, corallo, beige, giallu - tutti i culori èranu culuriti sò riflittuti in i cullezzioni di u vaghjimu di sta stagione. Sò cunfinati cù l'altri è ponu accatastru u paru di sapori in una di i tonalità brillanti.