Calze nero

Hè impussibile imagine un vestibulu femminile senza canzone nìvuru classicu - questu hè u pruduttu più praticu per ogni occasione di a vita.

Coghju in pelletteria nantu à u pienu di u pienu di cudotti classicu pudemu usà ogni ghjornu, in più di l'impresa di u mercatu, per travaglià. Un mudellu di vernici è suede muderemu ogni vestitu di sera. Particulate ghjornu festivu hè acquistatu da suede nìvuru o velvete cù un prune embellished con stingi, pedras o peinture.

Puderanu i scarpi di u culore nìuru pò esse cumminati cù a ropa di qualsiasi ombra, solu eccebbe forsi l 'ùmmiri beige.

Moda Trends

Trà i stili più modi di calzature di a staghjoni attuali, pudete nutà u calzari in stile retro cù u taccu cù u piu attrazzu è i scarpi in un petit taccu è u padone stabile.

Comu prima, i scarpi di coghju sò in u principale sta stagione. U sicondu postu hè stata attraversata da i scarpi di u tessili perforati. In a primavera, a catena è u tessulu saranu pupulari. In i catwalks, tali mudelli sò presentati da Dolce & Gabbana è Giorgio Armani.

In u quale annu in una fila a tendenza stà a puntata. Scarpe negru cù un nasu apertu da Thakoon cunvince chì sti cosi ùn ponu esse ghjustu da a moda. L'arme biancu hè ancu cumune in cullezzione.

Trà i dele di moda di u decoru in e nova cullizzioni sò a cuntinuazione di i inserenti stampati (Nina Ricci, Fendi, Givenchy) è cristalli grossi (Prada, Lanvin, Miu Miu, Giorgio Armani).

Una bona nova per l'amatori di i classici è i tacchi alti - articuli di moda di notte nero eddu in una hairpin alta tornanu à a moda. Sì a vostra priorità hè a cunvenimentu, andate à l'scelta di mudelli muderni più modesti di calzarii neri cù un petit taccu: calziusi eleganti «gladiatorii», barche cù un nasu apertu, sapiti chjusti cù un "vetru" di taccu, bannini di balleti chjusi.

Li scarpi neri cù un puntu di u taccu sianu sempri rilevanti in qualche tempu. U primu pusizzioni di a manifestazione di ghjunghje ghjustu di questu annu cù i scarpi neri cù i tacchi sali sò mudelli nantu à i scarpi largu cadutu.

I calzetti bianchi è bianchi sò una tendenza di moda

A cumminazzioni di biancu è biancu in i scarpi hè una tendenza primura di u primu annu. Monique Lhuillier, Aperlai è parechje altre brandi prisintaru una gran varietà di scarpi in un scopu di culore simili. Stampa geometrica, sole biancu, cunte è arcu dicurativu nantu à un fondo nìvuru, calzini bianchi cù capelli negra è tacchi - u pettu eccezziu pò parechji friscu. E so cumpagni armonizza perfectamente cù modè di vestiti monochrome, cun ughjettu cun u ropa di u culore biancu è biancu è, sopratuttu, cun una cumminazzioni di grisa è russa. U pitture nìuru è biancu acchianà perfettamente l'indumentu di l'uttellu.

Punk Rock Shoes

U primu tempu di decorate a vistita è u calzate si spiccianu ancu in u Medievu. Allora era solu per u scopu di l'autodisimu. In u prima di u 70 è u pezzu nìuru è parechji spicchi persichi eranu tipichi per a robba punk rocker. In u nostru tempu, i diseggisteri prupusonu suggerisce stu elementu per i scarpe è sacchetti. Famous Christian Labutene hà criatu una cullizzioni sana di i scarpi cù spicci Lucifer Bow. U primu aspettu di quelli piani ùn ispiravanu micca tutti - assai sentenu chì ùn pareva vulgari. Tuttavia, ùn era micca assai tempu, è avà hè stissu crede chì i sapori nìuri stylili cù e spine devanu ogni moda. Découvrir cum'è un calzate in tutta sana, è menu aggressivu - solu una piccula parte di ellu, per esempiu, un corpu. Spikes ponu esse situati nantu à i tacchi, u pappu, i sfondi è ancu nantu à l'arcu di i scarpi.

In modu, pudete ancu decorate i scarpi cù spiccioli. Per questu, e so scarpi nera suede sò più adattati. Spicci di diverse dimenuri è culore in a forma di torpè tagliu pò cumprà in tarri maghie.

  1. Prima hè bisognu à mape i piazze. Pudete fà questu cun tela.
  2. Fate un foro cù un magnificu.
  3. Inserisci un perutu da u stud in u burtu è avete a manu nantu à u focu.
  4. Da l'internu, i spine saranu chjusulati cun un pappallu rotulu cù una cola particulari.

Hè tuttu. U calzate cù spike in u stilu di roccia sò pronti!